« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛
در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد به ۶ هزار و ۳۶۶ نفر حادثه دیده خدمت‌رسانی نمود .
به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سید امان الله جهانبین از خدمت‌رسانی به ۶ هزار و۳۶۶ نفر حادثه دیده در شش ماهه اول سال جاری خبر داد .


جهانبین بیان داشت :جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه امداد و نجات طی ۶ ماهه سپری شده از سال جاری با اعزام ۲۷۵ تیم عملیاتی متشکل از ۹۵۱  نفر نیروی امدادی و عملیاتی به ۱۸۳ مورد حوادث ( آتش سوزی جنگل ۲۲  ،برف و کولاک ۱ ، جاده‌ای ۱۰۶ ، خدمات حضوری ۱۰ ، سیل وآب گرفتگی۵، زلزله ۲، دریایی و ساحلی ۴،خدمات مناسبتی ۱، شهری ۱،صنعتی و کارگاهی ۱، کوهستان ۳۰ مورد )در سطح استان پوشش داده است .


مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد افزود: در مجموع همه عملیات‌های امداد و نجات انجام شده به ۶ هزار و ۳۶۶ نفر حادثه دیده خدمت‌رسانی شد که از این تعداد ۶۳۲۳نفردچار آسیب‌دیدگی شده بودند و ازاین میان ۳۶۶ نفر در حین عملیات نیز اسکان داده شده و تعداد ۱۹۴ بسته غذایی در این راستا توزیع شد.

 
جهانبین گفت میانگین حضور نیروهای امدادی در صحنه عملیات ده دقیقه ۳۷ ثانیه بوده که رضایت بخش است و قابل ستایش آن که نیرو های عملیاتی اعزام شده از ابتدای سال تاکنون موفق به نجات جان ۹۶ نفر شده‌اند .


مدیرعامل جمعیت کهگیلویه و بویراحمد در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همه پرسنل، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان به جهت تلاش‌های مخلصانه و ایثارگرانه خود،خاطر نشان کرد: با درنظر گرفتن آمار، بیشترین حوادث استان مربوط به حوادث جاده ای بوده که در این باره به هم استانی های عزیز توصیه می کنیم تا با توجه به نزدیک شدن فصل سرما وآغاز بارش ها ولغزندگی مسیر ها ، آبگرفتگی ها واحتمال وقوع حادثه های بیشتر در زمان سفر و عبور و مرور در جاده های مواصلاتی استان با توجه به کوهستانی بودن و شیب دار بودن جاده‌ها احتیاط لازم را به عمل آورده واز سرعت غیر مجاز ورانندگی در ساعات شب در حدتوان اجتناب کرده و در صورت وقوع هر حادثه‌ای با شماره تماس کشیک امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان( ۱۱۲ )تماس برقرار کرده و از خدمات جمعیت هلال احمر بهره‌مند شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: