« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۹۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
در پیام تبریک رئیس دانشگاه یاسوج به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید عنوان شد:
در آستانه سال تحصیلی جدید ، دکتر احمد عریان رئیس دانشگاه یاسوج در پیامی فرا رسیدن سال جدید را به دانش آموزان، معلمان ؛ مدیران و اساتید دانشگاه تبریک گفت.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛در آستانه سال تحصیلی جدید ، دکتر احمد عریان رئیس دانشگاه یاسوج  در پیامی که یک نسخه از آن برای آوای رودکوف ارسال شد ؛ فرا رسیدن سال جدید را به دانش آموزان، معلمان ؛ مدیران و اساتید دانشگاه تبریک گفت.


متن این پیام به شرح زیر است:

شروع مهرماه در هر سال برای هر فردی، یادآور خاطرات شیرین و ماندگار زندگی است. ماهی پر از شور و هیجان، همواره شور و نشاط از ویژگی‌های اساسی این آغاز بوده است. امسال هم آغاز مهر و طلوع خورشید علم و دانش همانند سال گذشته با دیگر مهرهای ماقبل کرونا تفاوت چشمگیری دارد. دست ها بسته است. آغوشهای گرم استقبال دوستان برای ابراز محبت و خوشامد گویی جایی ندارد. فاصله‌ها زیاد شده و صدای هلهله  و شادی کودکان، نوجوانان و جوانان با ماسک‌های گوناگون فیلتر شده است. گلهایی که هر روز عطر خود را در فضای آموزشگاه‌ها پراکنده می کرد هنوز منتظرند تا در دستان فرزندان ایران به رقص در آیند، میهمان ناخوانده‌ای آمده و همه ی این شادی‌ها را با خود برده است.
کرونا!!!

كوويد ١٩ مطمئن باشد آموزش فرزندان و آینده‌سازان ایران هیچگاه متوقف نخواهد شد. زیرا اساتید، خانواده‌ها و دانشجویان با همت و تلاش خود از آموزش، تحقیق و یادگیری پاسداری خواهند کرد و پرچم آن را بر فراز قله‌های تسخیر شده ی دانش به اهتزاز در خواهند آورد.

در شرایط جدید راه‌ها را عوض خواهیم کرد و بهترین تصمیمات را خواهیم گرفت تا سلامتی فرزندانمان حفظ شده و آموزش‌هایمان هم متوقف نشود (به فضل الهی).

 عزیزان من: سال گذشته، سال افتخارات جهانی، منطقه‌ای و کشوری برای دانشگاه یاسوج بود، دانشگاهی که چند ده سال بیشتر از عمر آن نمی‌گذرد اینک به مرکزی علمی و قابل احترام تبدیل شده که همگان از دستاوردهای آن حیرت زده شده‌اند، بدون شک دسترسی به این جایگاه ، محصول سال‌ها تلاش و فعالیت چشمگیر اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنانی است که خستگی ناپذیر زحمت کشیده‌ و رنج ها برده اند و من در همین جا از همه آنها قدردانی و سپاسگزاری می نمایم.

 امسال را هم باید با هوشیاری و برنامه ریزی مدیریت کرد تا سلامت همه ارکان دانشگاه حفظ شده و وظایف آموزشی، پژوهشی و و فرهنگى کم فروغ نگردد به همین منظور راه‌های آموزش مجازی و بستر آن در دانشگاه تقویت شده و اماده گی خود را برای اموزش های حضوری و غیر حضوری حفظ خواهیم کرد تا انشاءالله با هماهنگی ستادهای سلامت و مبارزه با کرونا و رصد اوضاع کلی مملکت تصمیمات مقتضی به موقع اتخاذ گردد.

اگر چه دلمان برای زیارت فرزندان معنویم تنگ شده اما امیدواریم با رفع تهدیدات موجود، این مهم بزودی میسر گردد، انتظار این است که دانشگاه با تجربه‌ای جدید و برنامه ریزی دقیق و قوی‌تر از سالهای گذشته رسالت خود را انجام داده و با تمام توان به سمت رشد و ترقی حرکت نماید.

اینجانب آغاز سال تحصیلی را به همه دانشگاهیان به ویژه دانشجویان نوورود و خانواده های گرامی آنان تبریک می‌گویم و امیدوارم سالی پر از شور و نشاط و سلامتی داشته و همواره در مسیر کسب دانش ،  علم‌آموزی و پیشرفت مشمول عنایات ویژه پروردگار علم و قلم باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: