« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۹۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
یاسوج؛
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه وبویراحمدبه مناسبت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس در پیامی این هفته را به جامعه ایثارگری تبریک و تهنیت گفت.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛سید امان الله جهان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه وبویراحمدبه مناسبت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس در پیامی این هفته را به جامعه ایثارگری تبریک و تهنیت گفت.

 متن پیام به شرح ذیل می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم
فرا رسیدن 31 شهریور ماه ، آغاز هفته دفاع مقدس را صمیمانه محضر یکایک شما بزرگواران به ویژه جانبازان ، ایثارگران ، آزادگان ،خانواده معظم شهدا به خصوص شهدای امدادگر تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

هشت سال دفاع مقدس، روایتی از دوران طلایی و پر افتخار ملتی است که صبر، عزت، وحدت و همدلی را الگوی خود نموده  و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آوردند.

بدون شک نشر و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس طبق منویات مقام معظم رهبری از مهمترین ضروریات جامعه بویژه برای تقویت اراده جوانان و نوجوانان و مقابله با جنگ نرمی است که از سوی معاندان نظام طراحی شده  و ضروری است فرهنگ ایثار و شهادت بیش از گذشته در بین نسل امروز نهادینه شود و هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای دستیابی به این مهم است.

اینجانب ضمن تبریک این ایام به رزمندگان خط مقدم خدمت به مردم شریف ایران اسلامی وبه خصوص کادر درمان به جهت ایستادگی وجانفشانی ایام طولانی مقابله با ویروس کرونا وهمه امدادگران ،نجاتگران،داوطلبان وجوانان جمعیت هلال احمر ، یاد و خاطره رشادت ها و از خودگذشتگی های رزمندگان، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و از خداوند متعال مسئلت می نمایم ما را یاری نماید تا درحفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی کوشا و موفق باشیم...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: