« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۹۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان خبر داد؛
بمناسبت هفته دفاع مقدس، جمعی از کارکنان بسیجی و ایثارگر شرکت آبفا کهگیلویه و بویراحمد با حضور در پایگاه انتقال خون، خون اهدا کردند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوفبه نقل از روابط عمومی شرکت آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد، خسرو دمساز در محل سازمان انتقال خون استان ضمن تبریک و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و قدردانی از کادر درمان و سلامت، خاطر نشان کرد: ایستادگی و سرافرازی امروز کشور ایران بی شک بواسطه وجود ایثارگرانی است که جای جای ایران اسلامی نشانی از رشادت آنها دارد.


قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان گفت: امروز ایران بعنوان یکی از بازیگران اصلی و اثرگذار صحنه بین المللی به شمار می رود و گزاف نگفته ایماگر بیان کنیم این قدرت چانه زنی و اثرگذاری در ایران مرهون روحیه بسیجی و ایثارگری جان بر کفانی است که با تأسی از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آماده فدا کردن هستی شان برای وطن هستند.


دمساز گفت: امروز کادر درمان کشور در یکی از جبهه های اصلی و حیاتی در حال خدمت است و اتفاقاً اقدامات آنها نیز عین ایثار و از خود گذشتگی است و به واقع همه ما قدردان زحمات ارزشمند آنها به ویژه در مسأله مقابله با کرونا هستیم.


وی گفت: امروز به اتفاق همکاران برای اهداء خون در شرایطی که میدانیم ذخیره های خونی تا حد قابل توجهی کاهش یافته، آمدیم تا صحنه دیگری از ایثار برای همنوعان را رقم بزنیم و امیدواریم این فرهنگ و برنامه به صورت دائمی توسط همکاران و دیگر همنوعان دنبال شود تا خدای ناکرده بخاطر کمبود ذخیره های خونی در استان هیچ بیمار و نیازمند خونی دچار نگرانی و مشکل نشود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: