« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۹۰۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
واکنش ابوذر عدالتخواه به انتخاب استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛
به شما توصیه میکنم که بروید و کتاب چهل حدیث حضرت امام روح الله خمینی را بخوایند که شاید کمی دلتان از حب قدرت خالی شود.....
پایگاه خبری آوای رودکوف-ابوذر عدالتخواه:پس از کش و قوس های فراوان بالاخره استاندار کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد!

اصولگرایان که به صورت کاملا جدی و محکم به دنبال انتخاب گزینه مطلوب شان برای استانداری بودند با جواب منفی وزارت کشور روبه رو شدند و این خلاف رویاپردازی هایشان بود چون به گمان شان با انتخاب دولت آیت الله رئیسی، بسیاری از مناصب را شکار خواهند کرد و با این حرکت انقلابی دولت اقای رییسی،عملا به افسردگی سیاسی دچار میشوند.

طیفی از اصولگرایان ابتدا سعی کردند شانس خود را جهت ورود مقتدرانه به مجلس امتحان کنند که با رای محکم مردم روبه رو شدند که یکپارچه به آنان نه گفتند، همان انقلاب بزرگ اسفند 98

سپس به انتظار انتخابات 1400 نشستند که آمدن دولت همسو از این آب ماهی صید کنند که به جای ماهی، نهنگ شکار کردند و خود غرق شدند.

براستی آیا ارزشش را داشت که برای به دست آورند منصب استانداری اینگونه چوب حراج به آبرو استان بزنید؟

چطور رویتان میشد که هفته ها در تهران مشغول رفت و آمد به مجلس و وزارت کشور باشید به امید کسب کرسی استانداری؟؟؟

آیا اخلاق سیاسی و گریز از پست که در منابر تان فریاد میزنید این بود؟

آیا نخوانده اید از مکتب امام صادق که میفرماید؛مَلْعُونٌ مَنْ تَرَأَّسَ مَلْعُونٌ مَنْ هَمَّ بِهَا مَلْعُونٌ کلُّ مَنْ حَدَّثَ بِهَا نَفْسَهُ؛ ملعون است کسی که ریاست طلبی کند و کسی که به ریاست همّت گمارد و کسی که در فکر آن باشد.

کجا رفت ادعا تقوا و پرهیزکاری تان؟

‏برخی فقط شهوت جوانان را به چشم بد نگاه می کنند اما در برابر «شهوت قدرت» بسیاری از چهره های سیاسی ساکتند و حتی آن را چیز بدی نمیدانند.

واقعا مشمئز کننده تر از کسانی که خودشان هم میدانند صلاحیت اداره یک روستا را ندارند اما فقط برای مطرح کردن نام خود به وزارت کشور میکنند ،کسی هست؟؟؟

ای کاش این دسته از اصحاب قدرت میخوانند که پیشوا مکتب مان امام علی علیه السلام می فرمایند:ضرری که از ناحیه ریاست طلبی متوجه دین انسان می شود از ضرری که دو گرگ درنده به گلّه گوسفند بدون چوپان می زنند بیشتر است.

براستی که هیچگاه ضرورت های زمانه خویش را درک نکردید، همیشه یا در حال افراط بوده اید یا تفریط

به چند تار موی بیرون ریخته از روسری دخترکی گیر میدادید اما خود برای شهوت قدرت، سر از پای نمیشناختید و چه مشمئز کننده است دین داری تان و چه سست است ایمان تان !!!

‌اما در آخر به شما توصیه ای میکنم که بروید و کتاب چهل حدیث حضرت امام روح الله خمینی را بخوایند که شاید کمی دلتان از حب قدرت خالی شود.

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان "آوای رودکوف" است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان "آوای رودکوف" می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: