« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۸۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸
در نیمه نخست سال 1400 محقق شد:
مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: این صندوق در نیمه نخست سال جاری ۲۶۳ فقره تسهیلات به مبلغ ۲۳۵ میلیارد ریال به متقاضیان، پرداخت کرده است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از ایرنا، کاظم حاجی پور با اعلام این خبر اظهار داشت: این تسهیلات توسط صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد در بخش های صنایع دستی ، گردشگری ، کشاورزی و خدمات پرداخت شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تسهیلات بانکی ارزان قیمت به مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال برای پرداخت در نیمه دوم امسال تصویب شد.

وی تاکید کرد: این تسهیلات در قالب ۱۰۰ پرونده پس از طی مراحل کارشناسی پرداخت می‌شود.
حاجی پور با اشاره به تکمیل شدن ظرفیت حوزه کشاورزی گفت: اولویت پرداخت تسهیلات بانکی این صندوق در نیمه دوم امسال حوزه های صنعت و خدمات خواهد بود.

وی تاکید کرد: از راهبردهای این صندوق در سال جاری برای حمایت از کسب و کارهای کوچک، کمک به راه اندازی اشتغال صندوق های خرد محلی در روستاها، ایجاد صندوق های خرد محلی در حاشیه های شهرها و کمک به تعاونی ها است.

وی ابراز داشت: سقف تسهیلات اشتغال صندوق کارآفرینی امید این استان ۴۰ میلیاردریال است.


مدینه صابری/خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: