« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
آوای رودکوف؛
اداره کل تعزیرات حکومتی استان موفق شد در جشنواره شهید رجائی بعنوان دستگاه برتر در شاخص های اختصاصی و عمومی دستگاه های اجرایی استان معرفی شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج به نقل از  روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد: استاندار و رئیس ستاد جشنواره شهید رجائی استان  با اهداء لوح به اداره کل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص کسب عنوان دستگاه برتر در شاخص های عمومی اختصاصی بین دستگاه های اجرایی استان که بر اساس نتایج فرایند ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ بدست آمده بود تقدیر کردند.

ایشان ضمن تبریک  کسب این عنوان را مرهون تلاش مجموعه همکاران تعزیرات حکومتی در سطح استان دانست و گفتند تلاش همه همکاران در راستای پیشبرد اهداف سازمانی، ارتقا سطح ارائه خدمات الکترونیکی به مراجعین، تحول گرایی و ارتقای عملکرد ستودنی است.

وی افزود :بهترین خدمت جلب نظر ، رضایت و ارائه خدمت صادقانه به مردم می باشد که در تعزیرات استان توسط همکاران انجام می گیرد.

او ضمن تقدیر و تشکر ازکلیه همکاران تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد کسب این موفقیت را به مجموعه کارکنان تبریک و برای انها آرزوی موفقیت کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین