« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۱
در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان لنده با محوریت پروژه مهر400 عنوان شد:
نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان لنده با محوریت پروژه مهر400 برگزار شد.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان لنده ظهر امروز به ریاست فرماندار و با حضور امام جمعه ؛ رئیس اداره آموزش و پرورش و سایر اعضاء در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان لنده برگزارشد.


بازگشایی مدارس روستایی از ابتدای مهر ماه

علی جاودان در ابتدای این جلسه ضمن تشریح آخرین وضعیت بازگشایی مدارس گفت :تمام فرایند پست بندی معلمین اجرایی شده است و کلاس بندی های معلمین نیز تعیین شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده با اشار به مشکلات اینترنت در سطح شهرستان لنده اظهار داشت: بیش از ۴٣مدرسه شهرستان لنده جمعیتی زیر٢٠نفر دانش آموز دارند که عملا دسترسی به فضای اینترنت ومجازی لازم برای اجرای برنامه شاد را ندارند.

وی تاکیدکرد: از ابتدای مهرماه مدارس روستایی با رعایت پروتکل های بهداشتی باز خواهند بود و از آبان ماه سال جاری نیز ترکیبی خواهند بود.

جاودان گفت: در سطح شهرلنده سه مدرسه شهرک فجر، شهرک سرآسیاب و علامه طباطبایی مشکلات اساسی دارند که باید این مهم حتما تعیین تکلیف شوند.

امیدواریم شاهد یک ماه مهر با شکوه باشیم

در ادامه نیز حجت الاسلام محمودی اصل گفت: ذهن و فکر دانش آموزان نیز باید در هفته دفاع مقدس نیز اجرایی شود.

وی افزود: شروع ماه مهر نیز یک فرصت مهم برای اندیشه ورزی در جامعه است که امیدواریم بیماری منحوس کرونا رخت ببندد و شاهد یک ماه مهر با شکوه باشیم.

از عملکرد شرکت مخابرات گلایه مند

در ادامه نیز تورج رزمجو گفت: سال جدید تحصیلی و تقارن با هفته دفاع مقدس فرصتی است تا شاهد تعالی دانش و دفاع را به دانش آموزان خویش بیاموزیم.

وی افزود: مشارکت همه در بحث واکسیناسیون یک تکلیف قانونی بر همه مردم است که باید این مهم مورد تاکید خانواده ها و فرهنگیان قرارگیرد.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد:تدابیر لازم  از سوی همه ادارات و نهادها به خصوص اداره آموش و پرورش باید برای بازگشایی مدارس باید حتما صورت گیرد.

وی با گلایه مندی از شرکت مخابرات گفت:بنده شخصا از عملکرد شرکت مخابرات گلایه مند هستیم و در این مقطع مهم نیز که شاهد بازگشایی مدارس و دانشگاه ها هستیم باید تدابیر لازم برای بحث اینترنت حل شود.

مشارکت کمتر از٢٠درصد فرهنگیان در نوبت دوم دریافت واکسن کرونا!

در ادامه نیز نورمحمد نعمتی رئیس شبکه بهداشت و درمان لنده گفت: آنچه امروز باعث گلایه مندی ما شده است مشارکت کمتر از ٧۵درصد فرهنگیان در نوبت اول و کمتر از٢٠درصد در نوبت دوم دریافت واکسن است که به خودی خود یک چالش اساسی است.

وی تصریح کرد:در پیک های قبلی به دلیل عدم واکسیناسیون عمومی شاهد شیوع و افزایش میزان مرگ ومیر بودیم ولی در پیک جدید به دلیل تزریق واکسیناسیون این مهم به کمترین سطح ممکن رسیده است.

وی گفت: بیش از ١٢هزار و٨۵٠دز واکسن تا کنون در شهرستان لنده تزریق شده است که از این میزان بیش از ٨هزار دز متعلق به افراد ١٨ تا٢٣سال می باشند.

نعمتی گفت: در بحث بازگشایی مدارس روستایی با رعایت پروتکل های بهداشتی مشکلی نداریم ولی در سطح شهر فعلا تصمیم قاطعی نمی شود گرفت ولی به محض تزریق واکسن دانش آموزان در آبانماه و ماه های بعد نیز اجرایی خواهد شد.

در خصوص حمل کانکس های آموزش و پرورش آماده همکاری هستیم

اردشیر جعفری سرپرست شهرداری لنده در ادامه گفت:بحث بازگشایی مدارس یکی از مهمترین مسائل در آغاز سال تحصیلی است که شهرداری وظیفه خود می داند که نسبت به کمک به آموزش وپرورش مساعدت لازم را خواهیم داشت.

وی گفت:در خصوص حمل کانکس های آموزش و پرورش آماده همکاری هستیم که بحث مشکلات دانش آموزان روستایی نیز حل شود.




منبع:خبر لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: