« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تهیه و تدوین برنامه مدون برای رفع مشکل کمبود فضای آموزشی در این استان و به ویژه شهرستان بویراحمد ضروریر است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از ایرنا، ایرنا، حسین کلانتری در نشست شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: شهرستان بویراحمد، بیشترین کمبود فضای آموزشی را در این استان دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۳۷ مدرسه شهرستان بویراحمد با حدود ۲۳۰ کلاس درس در هر سه مقطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم استیجاری است.

وی بر لزوم تامین امکانات و تجهیزات به روز و متناسب با شرایط آموزشی و پرورشی بویراحمد تاکید کرد و اذعان داشت: یکی از وظایف بزرگ مسئولان توجه جدی به بحث استانداردسازی سیستم گرمایشی کلاس های درس کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ است.

وی با بیان اینکه تسهیلات بانکی و ظرفیت خیران مدرسه ساز بومی و غیربومی دو راهکار مهم برای استانداردسازی سیستم گرمایشی کلاس های درس این استان است، متذکر شد: خدمات ارزنده انجام شده در حوزه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیش از پیش از سوی متولیان امر تبیین و تشریح شود.

مدینه صابری/خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: