« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
آوای رودکوف؛
اعلام قیمت مصوب سیمان در کهگیلویه و بویراحمد دنیای معدن - قیمت هر کیسه ۵۰ کیلوگرمی سیمان در استان کهگیلویه و بویراحمد ۳۰ هزار و ۵۰۰ تومان است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان با بیان اینکه قیمت هر کیسه ۵۰ کیلوگرمی سیمان در این استان ۳۰ هزار و ۵۰۰ تومان است، گفت: با افرادی که سیمان را بالاتر از قیمت مصوب در کهگیلویه و بویراحمد به مردم بفروشند برخورد جدی می شود.


سالار حسین پور با بیان اینکه مردم می توانند در صورت مشاهده قیمت سیمان بالاتر از قیمت مصوب تخلف را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند، افزود: کمیابی سیمان یک موضوع کشوری است و تنها مختص کهگیلویه و بویراحمد نیست، دلیل آن هم کمبود تولید برق است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در حال حاضر با رایزنی های انجام شده، برق کارخانه سیمان یاسوج تامین و کارخانه با ظرفیت تولید ۷۰۰ تن سیمان در روز به صورت ۱۰۰ در صد وارد مدار تولید شد.

استان کهگیلویه و بویراحمد با یک درصد مساحت کل کشور دارای ۲ کارخانه تولید سیمان با ظرفیت تولید روزانه سه هزار و ۷۰۰ تن سیمان است./دنیای معدن

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: