« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶
بسته خبری شهرستان لنده:
این بسته خبری شامل مهمترین اخباری است که امروز سه شنبه 29 تیرماه 1400 در شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد روی داده است.
 پایگاه خبری آوای رودکوف:این بسته خبری شامل مهمترین اخباری است که امروز سه شنبه 29 تیرماه 1400 در شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد روی داده است.

آغاز به کار اولین مرکز توانبخشی و درمانی سالمندان در لنده

اولین مرکز توانبخشی و درمانی سالمندان شهرستان لنده با مدیریت خانم اتابک در شهرستان لنده افتتاح شد.

ارزیابی بیماران سالمند از طریق مصاحبه تلفنی توسط پزشک وپرستار و  انجام خدمات پرستاری، فیزیوتراپی، کاردرمانی وروانشناسی در منزل با رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله وظایف این مرکز می باشد.

افتتاح کمپ ترک اعتیاد درشهرستان لنده

کمپ ترک اعتیاد شهرستان لنده  صبح امروز بالاخره با مدیریت سید غفار فتحی و تحت نظارت اداره بهزیستی افتتاح شد.  

موضوع جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر، یکی از دغدغه‌های مهم مردم لنده در پاک‌سازی چهره شهر از این افراد و کمک به درمان آنان با راه‌اندازی کمپ ترک اعتیاد بوده که این امر فعلا محقق شد و باید دید دست اندرکاران آن تا چه اندازه توفیق در حل این معظل اجتماعی را خواهند داشت....

بازدید از محل احداث فسفات قیام

داریوش دیودیده مجری طرح ایجاد زیربناهای لازم در معادن بزرگ و مناطق معدنی کشور به همراه کارشناسان اداره کل صنعت ، معدن و تجارت و اداره کل راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد ؛فرماندار لنده ؛ بخشدار تشان ؛البرز محمد خانی و امانعلی کریمی زاده به نمایندگی از مردم شهرستان لنده ظهر امروز از محل فسفات قیام بازدید نمودند.

طرح مطالعاتی معدن فسفات قیام سالهاست که با پیگیری فرزندان شایسته لنده در دستور کار قرار گرفته که اخرین بازدید میدانی از این محل ظهر امروز به منظور ارزیابی بیشتر صورت گرفت.مشروح این بازدید متعاقبا اعلام خواهد شد......


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: