« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۴۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
انتخابات 1400؛
فرمانده انتظامی لنده از حضور پر شور مردم شهرستان در پای صندوق‌های رأی وخلق حماسه ای با شکوه و دشمن شکن و همکاری و مشارکت تمام اقشار مردمی این شهرستان با پلیس در تامین نظم و امنیت انتخابات قدردانی کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سرگرد فرزین جمشیدی در گفتگو با خبرنگاران از حضور پر شور مردم شهرستان در پای صندوق‌های رأی وخلق حماسه ای با شکوه و دشمن شکن و همکاری و مشارکت تمام اقشار مردمی این شهرستان با پلیس در تامین نظم و امنیت انتخابات قدردانی کرد.

سرگرد فرزین جمشیدی اظهار داشت: کارکنان نیروی انتظامی علاوه بر تامین نظم و امنیت انتخابات ، همگام با مردم به همراه خانواده هایشان همانند گذشته حضور با شکوهی در انتخابات داشتند.


وی با بیان اینکه ؛حضور آگاهانه مردم شهرستان لنده  در پای صندوق های اخذ رای، بار دیگر برگ زرینی را بر افتخارات مردم این دیار پرافتخار رقم زد گفت: توفیق خدمت به مردم و اعتلای ایران اسلامی عزیز را برای منتخبین مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از خداوند منان مسئلت می نماییم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین