« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۴۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
یاداشت به قلم ایمان محتشم؛
جبهه انقلاب باید کارآمد بودن تفکر جهادی و کار دسته جمعی را به همه ثابت کند،باید همه باهم برای آبادانی ایران و حل مشکلات همدیگر بکوشیم .
پایگاه خبری آوای رودکوف-ایمان محتشم:همه ملت فعال بوده و تلاش کردند کاندید جبهه انقلاب پیروزشود که کار درست همین بوده و هست.

کانال های مجازی و ستادهای مردمی زیادی تشکیل شد،هر کس به هر روشی  که میتوانست جهت بالا رفتن مشارکت و شور انتخاباتی،نهایت تلاش خود را کرد.

باشد که همه ما نزد خداوند منان ماجور باشیم.
ما ملت بزرگ ایران از این آزمون بزرگ پیروز خارج شدیم...و اما...

چه خوب است که همچین اتحاد و همدلی را در تمامی جهات و شئون اجتماعی داشته باشیم (حل مشکلات محرومان ،تامین جهیزیه برای نوعروسان ،ساخت مسکن برای محرومین و...) تا ریشه فقر فرهنگی و اختلاف طبقاتی حاکم بر دیار خود را به اندازه توانمان از بین ببریم.  دست یاری و کمک شما دوستان در این مسیر،مایه دلگرمی و قوت قلبمان خواهد بود.

انتخابات گذشته موفق ترین همصدایی برای بیرون رانده لیبرال ها از عرصه مناسب کشوری بود ،جبهه انقلاب باید کارآمد بودن تفکر جهادی و کار دسته جمعی را به همه ثابت کند،باید همه باهم برای آبادانی ایران و حل مشکلات همدیگر  بکوشیم .

آری به اتفاق جهان می توان گرفت...

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: