« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳
انتخابات 1400؛
ستاد انتخاباتی جبهه پایداری شهرستان لنده با انتشار بیانیه‌ای به حضور باشکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد و از مردم تشکر کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛در پی حضور پر شکوه و حماسی مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا،فتاح بدری رئیس ستاد انتخاباتی جبهه پایداری شهرستان لنده با انتشار بیانیه‌ای به حضور باشکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد و از مردم تشکر کرد.

رئیس ستاد انتخاباتی جبهه پایداری شهرستان لنده با تبریک این پیروزی بزرگ به ساحت مقدس حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران اسلامی، از حضور حماسی، ارزشمند و انقلابی ملت شریف ایران، مردم ولایتمدار و شهید پرور استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان لنده  و اعضای محترم ستاد انتخاباتی ؛ عوامل اجرایی و نظارت بر انتخابات ؛ فرمانداری شهرستان  ؛ دستگاه قضایی؛ نیروهای نظامی _انتظامی و امنیتی قدردانی نموده و برای رئیس جمهور منتخب حضرت آیت الله رئیسی و منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر و روستا توفیق آرزو نموده و موفقیت همگان را در استمرار نظام جمهوری اسلامی مسئلت نموده است.

 ستاد مردمی آیت الله رئیسی در شهرستان لنده در متن بیانیه خود با بیان اینکه مسئولان در پاسخ به حمایت‌های مردم، مسئولیت‌پذیری خود را افزایش دهند نوشت : هواداران کاندیداها تا دیروز با هم رقابت داشتند، ولی از امروز باید این رقابت به رفاقت تبدیل شود.

بیشتر بخوانید:
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: