« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۵
با حضور جمعی از مسولان استانی بر گزار شد:
جلسه تکریم جانشین خواهر جدید بسیج دانشجویی حوزه شهید میثمی دانشگاه یاسوج در سالن جلسات دانشکده علوم انسانی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛این جلسه با حضور مسئول بسیج دانشجویی استان سید مسعود پرهیزگار، حجت الاسلام عابد مسئول دفتر نهادرهبری در دانشگاه و دکتر رضا دهبانی پور معاون فرهنگی دانشگاه، همچنین جمعی از خواهران وبرادران بسیجی در دانشگاه جامع مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست   بیان کرد: در این روز که مصادف با روز دختر و ولادت حضرت معصومه است، این مناسبت پر برکت را غنیمت شمردیم و امیدواریم که به برکت ولادت حضرت معصومه(س) در این مسیر ما را همراهی نماید.


 سید مسعود پرهیزگار تصریح کرد: نگاه ما همانند نگاه اسلام به زنان است و نگاه جنسیتی نیست، نیمی از بدنه بسیج ما را خواهران تشکیل می دهند، ما وظیفه داریم، به اندازه‌ای که شایسته آنان است به آنها مسئولیت بدهیم.

 پرهیزگار اظهار کرد: خواهران این ظرفیت را دارند که بیشتر از این در تصمیم گیری ها وجایگاه های برتر حضور یابند، در حوزه کاری خود تصمیم به تغییر گرفته‌ایم، در همین راستا نگاه به خواهران باید نگاه متفاوتی باشد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مریم رنجبر جانشین خواهرسابق بسیج دانشجویی حوزه  شهید میثمی دانشگاه یاسوج و همچنین آرزوی توفیق برای مسئول جدید خواهران حوزه شهید میثمی سیده مرضیه صداقت که از دانشجویان  فعال بسیجیِ همیشه درصحنه بوده اند آرزوی توفیق کرد و اظهار امیدواری کردند که با تلاش روزافزون از عهده این کار به خوبی برآیند.

در ادامه این جلسه سیده مرضیه صداقت سرپرست جدید واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه  یاسوج بیان کرد: امامین انقلاب جوانان را محور حرکت های مهم و اساسی قرار داده‌اند.

صداقت تصریح کرد: هرگاه جوانان انقلابی در عرصه های مختلف ورود کرده‌اند، شاهد تحولات بسیاری  بوده ایم ، ما جوانان مومن معتقد به ارزش ها و آرمان های انقلاب کم نداریم صرفا کافی است آن ها شناسایی و تربیت شوند .

 وی افزود: ان شاءالله رویکرد بسیج دانشجویی را در بازه پیش رو بر جذب حداکثری ، تربیت نیروی تراز انقلاب ، تحول آفرینی و توجه ویژه به حوزه زنان معطوف خواهیم کرد.

صداقت در پایان گفت: از جمله وظایف ما در این مسیر تحول آفرینی است، ما نباید به تغییرات جزئی و حداقلات راضی باشیم اگر معتقدِ رسیدن به ارزش ها هستیم باید برای رسیدن به آنها تلاش شود .

وی افزود اینکه انتظار داشته باشیم واحد خواهران بسیج در همه امورات هم پا و دوشادوش واحد برادران فعالیت داشته باشند و از مسائل ویژه خود غافل شوند حقیقتا رویکردی فمنیستی در جهت نادیده گرفتن ظرفیت ها و توانمندی های آنان و در واقع ظلم به آنان است .

سیده مرضیه صداقت در پایان از تلاش های مریم رنجبر جانشین خواهر سابق دانشگاه یاسوج قدر دانی و تشکر کرد.

در پایان این جلسه سید مسعود پرهیزگاری با اهدای حکم سیده مرضیه صداقت را به عنوان جانشین خواهر بسیج دانشجویی حوزه شهید میثمی دانشگاه یاسوج منصوب کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: