« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۰
دادستان لنده:
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده با اشاره به اینکه خرید و فروش رای خط قرمز دادستانی لنده است، گفت: مردم مصادیق خرید رای را گزارش دهند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛دادستان عمومی و انقلاب  شهرستان لنده  در جلسه ستاد پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی گفت:همه کسانی که در برگزاری انتخابات نقش دارند باید زمینه و بستر برگزاری انتخاباتی سالم، امن، آزاد، عادلانه و حق برخورداری همه کاندیداها را فراهم کنند و باید تلاش کنیم این انتخابات با مشارکت و حضور حداکثری برگزار شود.


اکبر پرندوار با بیان اینکه نباید حاشیه های شورای قبل تکرار شود اظهار داشت:انتظار می رود نامزدهای راه یافته به شوراهای شهر با جدیت در جهت ساماندهی و بهبود امور شهری فعالیت نمایند و افرادی که وارد این عرصه می شوند نیز دغدغه ای جز خدمت نداشته باشندچرا که غیر این ضرر به دنبال خواهد داشت.

این مقام قضایی افزود: توزیع اقلام و لوازم و نیز پرداخت هرگونه وجه نقد و غیرنقد به رای دهندگان با هدف جمع آوری آراء در مکان‌های عمومی و مذهبی در قالب کمک به امور خیریه، تهدید و تطمیع و توصیه به نوشتن اسم کاندیداها، را از مصادیق بارز تخلف در انتخابات برشمرد و تصریح کرد: دستگاه قضایی برابر قانون با متخلفان برخورد جدی خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: