« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶
در جلسه ستاد پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی عنوان شد:
جلسه ستاد پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی شهرستان لنده به ریاست ایرج علیبازی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ رئیس دادگستری شهرستان لنده  در جلسه ستاد پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی گفت:تلاش ما برگزاری انتخابات سالم و پرشور است و همه در هر جایگاه و مسئولیتی که هستند وظیفه دارند برای تحقق آن تلاش کنند.


ایرج علیبازی به نامزد‌های انتخاباتی و طرفداران آن‌ها هم توصیه کرد: برنامه‌ها و اقدامات خود را معرفی کنند و از تخریب، توهین و تهمت به رقبا و تحریک اقوام علیه یکدیگر برای کسب رای، پرهیز کنند.

وی تاکید کرد: نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بایدبدون تخریب دیگران و ایجاد تنش و حاشیه با تشویق مردم به مشارکت حداکثری، برنامه های خود را تبیین کنند زیرا مردم به خوبی می دادند که چه کسی برنامه دارد.

قاضی علیبازی گفت: استفاده از امکانات دولتی به نفع یا زیان کاندیدا‌ها ممنوع است و دستگاه قضایی در این باره ورود جدی دارد.

ایشان به ستاد انتخاباتی شهرستان توصیه کرد تا اعضای جایگزین قوی برای مجریان صندوق های رای پیش بینی کنند تا در صورت تخلف هر کدام از اعضای صندوقها نفرات بعدی سریعا جایگزین گردند.

رئیس دادگستری شهرستان همچنین از مسولان مربوطه خواست تا در روز انتخابات و ماقبل از آن در دسترس بوده ؛حضور فیزیکی داشته و افراد حاشیه دار و صندوقهای مهم را زیر نظر داشته و مستقیما رصد نمایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: