« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
به قلم امیررضا دلشاد:
مناظره سوم نیز برگزار شد و آنچه که بعنوان یک تماشاگر و نه تحلیلگر سیاسی دیدم خرق عادت انقلابیون در این مناظرات بود.
پایگاه خبری آوای رودکوف-امیررضا دلشاد: مناظره سوم نیز برگزار شد و آنچه که بعنوان یک تماشاگر و نه تحلیلگر سیاسی دیدم خرق عادت انقلابیون در این مناظرات بود.


جبهه انقلاب از لاک دفاعی خود خارج شده و با  آرایش جدید و منسجم ظاهر شدند آنها بدرستی دریافته اند که باید انقلاب را از درون انقلاب آغاز کرد و انقلاب مستضعفان را از چنگال نااهلان  خارج کرد.

دوستان جریان انقلاب همه باهم منسجم و بطور تکمیل کننده همدیگر مانند یک تیم فوتبال از دروازه انقلاب دفاع کردند.

*آقایان رضایی و زاکانی در نقش نوک حمله ظاهر شدند.  

*آقایان قاضی زاده و جلیلی در پست دفاع و ضد حمله بودند.
 
* و جناب رئیسی تمام توپ های تخریبی طرف مقابل را مهار کرد.

امید درونم جوشید وقتی عزم جبهه انقلاب را برای بازپس گیری انقلابشان از دست نا اهلان دیدم. تمام کاندیداهای جبهه انقلاب با برنامه ظاهر شدند؛ برعکس طرف مقابل که با دست خالی و شعارهای دهان پرکن آمده بودند عدم اقبال مردم به آنها باعث عصبانیت شان شده بود.

▪️آقای مهرعلیزاده زاده که فقط انشاء می خواند، با اینکه از رو می خواند باز هم تپق می زد.

▪️ آقای همتی هم که با زیر چشمی از رو می خواند اما کاملا محرز بود که خودش ننوشته است پاسخ چالش های زاکانی و رضایی  را عمدا نمی داد و در عوض چالش برای رئیسی ایجاد کرده و به او حمله می کرد.
 
شمارش معکوس آغاز شده

به لطف خدا صحنه مناظرات به نفع جبهه انقلاب رقم خورد و انشاءالله شمارش معکوس برای مستقر شدن دولت جوان انقلابی آغاز شده است و به خواست خدا در روز ۲۸ خرداد ملت نیز کار را تمام خواهند کرد و ورق به نفع محرومان و مستضعفان برمی گردد.

*کاخ نشینان را به کوخ ها خواهیم کشاند و یوم الحسابشان فرا خواهد رسید.

* اما کلام پایانی با کاندیداهای محترم جبهه انقلاب:

* از شما انتظار داریم همانطور که در مناظرات تلویزیونی به مثابه یک تیم منسجم عمل کردید با خود عهد ببندید که هر کدام از شما در انتخابات پیروز شد بعنوان کاپیتان_تیم باشد و دیگر عزیزان کاندیدا بیایند در کنار او و برنامه های خوب خود را در اختیار وی قرار داده تا از آن استفاده شود. همه ی بزرگواران بدنبال یک هدف بودند و آن هم احیای انقلاب خمینی کبیر ، انقلاب پابرهنگان و محرومان و مقابله با تحریف آن بود.

حیف است که این همه برنامه خوب و کار شده زمین بماند و خاک بخورد اگر می خواهید در دولت زمینه ساز ظهور نقشی ایفا کنید بهترین کار این است که  خناسان را از خود دور ساخته و عضو تیم دولت جوان حزب اللهی  شوید و تمام برنامه های خودتان را روی هم بریزید و هر چقدر از آن برنامه ها که با بحث های کارشناسی قابلیت اجرایی دارد را به انجام برسانید تا در خدمت به محرومان، آرزوی پیر و مرادتان و خلف صالحش را برآورده سازید که اگر اینگونه شد مرضی خدای متعال و رضایت امام زمان (عج) قرار خواهید گرفت و قطار انقلاب با سرعت هرچه تمام تر بسوی ایستگاه ظهور به حرکت در خواهد آمد. انشاءالله

بیشتر بخوانید:(کلیک کنید)

تحلیل "امیررضا دلشاد" از اولین مناظره انتخاباتی

دومین مناظره انتخاباتی ؛ بی برنامگی و فرار به جلو بعضی از نامزدها



مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین "آوای رودکوف" است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: