« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱
حوادث؛
در پی وقوع حادثه برخورد وانت نیسان با یک دستگاه موتورسکلیت در خیابان شهید مطهری شهر لنده راکب جوان ۱۸ساله جان خود را از دست داد.
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛صبح امروز و در پی وقوع  حادثه برخورد وانت نیسان با یک دستگاه موتورسکلیت در خیابان شهید مطهری شهر لنده  راکب جوان ۱۸ساله موتور سیکلت بنام سینا مرادی دانش آموز پایه دوازدهم یکی از دبیرستانهای این شهر به علت شدت جراهات و علیرغم تلاش کادر پزشکی جان خود را از دست داد.

در همین راستا فرمانده انتظامی شهرستان لنده در گفتگو با خبرنگاران ضمن ابراز همدردی با خانواده‌ داغدار از پیگیری جدی پلیس راهور شهرستان به منظور علت حادثه خبر داد.

سرگرد فرزین جمشیدی اظهار داشت: پس از اطلاع یافتن از این سانحه، دستور بررسی علت حادثه با فوریت به پلیس راهور و همکاران انتظامی داده شد تا با تشکیل سریع پرونده موضوع بررسی و در اختیار مرجع قضایی قرار گیرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی می توان از وقوع بسیاری از تصادفات و حوادث جلوگیری کردو همین امر زندگی بسیاری از هموطنانمان و امنیت خانواده های آنان را نجات خواهد داد.

سرگرد جمشیدی به رانندگان موتور سیکلت توصیه‌هایی کرده  و گفت: راننده و سرنشین موتورسیکلت باید از کلاه ایمنی استفاده کنند و همچنین  از محل‌های غیر مجاز مانند پیاده رو‌ها و خطوط ویژه استفاده نکنند؛  از حرکات مارپیچ و تغییر مسیر‌های ناگهانی خودداری نموده و در هنگام رانندگی از صحبت کردن با تلفن همراه و سرنشین اجتناب نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: