« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۹
در گفتگوی آوای رودکوف با نماینده تبریز عنوان شد:
احمد علیرضابیگی نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی، افزود: مردم به دنبال این هستند که گمشده خودشان را از طریق صندوق رای پیداکنند.
 پایگاه خبری آوای رودکوف:احمد علیرضابیگی،دارای مدرک دکتری امنیت ملی از دانشگاه عالی دفاع ملی و نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در دهمین و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار آوای رودکوف اظهارداشت: مردم رُکن اصلی تعیین سرنوشت محسوب می شوند، همه قدرت به واسطه مردم بروز می یابد و همه از جانب مردم وکالت پیدا می کنند که از همه ظرفیت ها و امکانات کشور برای سعادت بهره بگیرند.


نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی، افزود: مردم به دنبال این هستند که گمشده خودشان را از طریق صندوق رای پیداکنند.

علیرضابیگی، از انتخاب مردم و مشارکت در تعیین سرنوشت گفت و اضافه کرد: انتخاب مردم و مشارکت در نعیین سرنوشت آینده ای را رقم می زند که باید به واسطه ارتباط جمعی که ایرانیان باهم دارند درقبال آن انتخاب مسئول باشیم.

وی با بیان اینکه مردم به دنبال تغییر هستند ؛ ضمن بازگونمودن ویژگی های رییس جمهور خوب خاطرنشان کرد: رییس جمهور خوب باید دارای بالاترین مقبولیت در بین مردم باشد به جهت کارآمدی در شرایط خاص امروز! رییس جمهور باید کاردان، کارشناس، بهره مند ازپشتوانه مردمی، ساده زیست، ظلم ستیز، استکبارستیز و مُشرف به امکانات و ظرفیت های کشور باشد.

گفتگو: امیرمسعود طایفه سلطانخانی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: