« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۳
ظهر امروز برگزارشد؛
نشست رؤسای انجمن های فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده با معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد هدف از این دیدار راآشنایی با هنرمندان و رؤسای انجمن های هنری شهرستان بیان کرد و گفت: این نشست جهت بررسی مشکلات و رفع آنها و همچنین برنامه ها و پیشنهادات لازم جهت پیشبرد اهداف فرهنگی و  هنری شهرستان می باشد که همین نشست ها می تواند باعث همدلی و تعامل هنرمندان با هم و به تبع آن همکاری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری پربارتر برنامه های فرهنگی در شهرستان ها شود.

رضا خردمند  تصریح کرد: هر اندازه حضور انجمن های فرهنگی هنری در حوزه فرهنگ و هنر چشمگیرتر باشد، شاهد رونق و تأثیرگذاری بیش از پیش فرهنگ و هنر در حوزه های مختلف اجتماعی و فرهنگی استان خواهیم بود.

وی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از وزارتخانه‌های ایران است که مسئولیت سیاست گذاری و اجرای آنها در حوزه فرهنگ را بر عهده دارد.

رضا خردمند با بیان اینکه ؛امسال بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی و هنری اجرا کرده ایم که حدود ۹۰ در صد انها در فضای مجازی برگزار شد اظهار داشت:خیلی از برنامه هایی که تا قبل از شیوع کرونا در ذهن مسئولان فرهنگی بود، برگزاری آنها در شرایط فعلی غیر ممکن می باشد.

معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از بیان مطالبات هنرمندان و دغدغه های فرهنگی و هنری آنها تقدیر و تشکر کرد و خطاب به آنها گفت: احساس مسولیت شما بزرگواران در پیگیری امورات فرهنگی هنری خوشحالی ما را مضائف کرده است.

ایشان در ادامه از رئیس اداره ارشاد اسلامی خواست تا یکنفر از هنرمندان را به عضویت شورای فرهنگ عمومی شهرستان منصوب و همچنین از برگزاری دومین جشنواره استانی شعر مارون در شهرستان لنده خبر داد.

خردمند گریزی نیز به رسانه ها و خبرنگاران دارای مجوز زد و گفت: رسالت اصلی فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت از اعضای خانه مطبوعات ؛ نشریات و رسانه های دارای مجوز استان که اقدام به تولید محتوا و مشارکت خبری و تحلیلی در توسعه استان می کنند.

ایشان در پایان  آمادگی خود را جهت همراهی و تعامل  با انجمن های مختلف فرهنگی هنری برای بالا بردن سطح کیفی و کمی فعالیت های فرهنگی هنری در سطح شهرستان ها اعلام کرد و گفت: سعی ما بر آن است تا همکاری های لازم جهت حمایت مادی و معنوی از هنرمندان در حوزه های مختلف صورت گیرد.

بیش از سخنان معاون مطبوعاتی اداره کل ارشاد اسلامی استان  هر کدام از رؤسای انجمن های هنری شهرستان لنده ضمن مطالبه احداث فرهنگسرای این شهرستان، به بیان دیدگاه ها، نظرات، مشکلات و پیشنهادات در حوزه تخصصی خود پرداخته و از معاونین اداره کل ارشاد خواستار پیگیری مجدانه شدند.





نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: