« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۶
امام جمعه موقت لنده در نشست هم اندیشی با کاندیدای شورای شهر عنوان کرد:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لنده گفت: شهرستان لنده با وسعت کمی که دارد می شود با هزینه کمی رنگ و رویی به شهر داد اما متاسفانه در مقایسه با شهرهای خوزستان و فارس از لحاظ فضای سبز و شهری دچار کمبودهای زیادی است....
پایگاه خبری آوای رودکوف:جلسه هم اندیشی کاندید های شوراهای اسلامی شهر لنده ظهر امروز با حضور فرماندار و جمعی از مسولان شهرستان در سالن اداره تبلیغات اسلامی لنده برگزار گردید.


حجت الاسلام سید محمود الهی نیا در این جلسه ضمن خوش آمدگویی به حاضران با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: آزمون مهم و سرنوشت سازی پیش رو داریم که امیدواریم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی آزمونی مبارک باشد و روح پاک و مطهر امام خمینی ره  را شاد و همچنین دلخوشی رهبر عزیز انقلاب و همه دوستداران نظام  باشد.

وی افزود: بحث شورای اسلامی ریشه مقدس و قرانی با برکتی دارد که قطعا در قالب خدمت به مردم  و جامعه اسلامی و از جنبه های مختلف محقق می شود .

حجت الاسلام الهی نیا در ادامه با تشکر از دغدغه کاندیدهای شورا گفت: ورود پیدا کردن به این عرصه مقدس است و لازم است این ورود همراه با نیت خالص باشد و در غیر این صورت نتیجه عکس خواهد داد.

الهی نیا تاکید کرد: شهرستان لنده حقیقتا نیاز به یک شورای قوی محکم و انقلابی و جهادی دارد و اگر کسی می داند که تخصص و توانایی ورود به این عرصه را ندارد نباید ورود پیدا کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لنده گفت: شهرستان لنده با وسعت کمی که دارد می شود با هزینه کمی رنگ و رویی به شهر داد اما متاسفانه در مقایسه با شهرهای خوزستان و فارس از لحاظ فضای سبز و شهری دچار کمبودهای زیادی است و هنوز گرفتار مسائل جزئی مثل پر کردن چاله چوله های شهر می باشد و در شان مردم این شهرستان نمی باشد.

وی تاکید کرد: تبلیغات انتخاباتی باید به درستی انجام شود چراکه حق الناس است و کاندیدهای شورا که با رای بخشی از مردم قبول می شوند لازم است از محبوبیت اجتماعی برخوردار باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده با تشکر از مجموعه فرمانداری گفت: حقیقتا این مجموعه در مورد انتخابات کارشون را پاک و بی نقص و با نهایت بی طرفی انجام دادند که جای تقدیر و تشکر دارد.

حجت الاسلام الهی نیا در پایان گفت: به غیر از انتخابات شورا انتخابات ریاست جمهوری مهم تر است که لازم است با تبلیغ و تشویق به حضور حداکثری مردم  نهایت تلاش خود را بنماییم چرا که دشمنان نظام جمهوری چه در داخل و چه در خارج سعی در نامید کردن مردم از نظام و انقلاب اسلامی دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: