« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۹
فرماندار لنده در نشست هم اندیشی با کاندیدای شورای شهر عنوان کرد:
فرماندار شهرستان لنده گفت:تلاش های خوبی توسط شهرداری صورت گرفت ولی اگر همدلی و همزبانی برای تعالی و پیشرفت شهر با رویکرد بهتری صورت می گرفت امروز وضعیت شهر این گونه نبود.
پایگاه خبری آوای رودکوف:مشارکت حداکثری در انتخابات یکی از مهمترین مسائلی است که باید حتما مورد توجه آحاد مردم قرارگیرد چرا که دشمنان برای کم اهمیت نشان دادن آن شبانه روز تلاش می کنند.


وی گفت: تلاش شبانه روزی متولیان امر انتخابات بحث امنیت پایدار، مشارکت همگانی برای خلق حماسه ای بزرگ یک اصل مهم در انتخابات پیش رو است.

رزمجو گفت:شاخص اعتباراتی ما در برنامه بودجه٣درصد است که این مهم متاسفانه در ادوار گذشته با بیش از ٩٠سال قدمت شهری فاقد بیشتر خدمات است.

وی گفت:راه های ما فاقد استاندارهای لازم و د ر برخی مواقع نداشتن راه ارتباطی است که نشان دهنده بی مهری های زیادی به این شهر و شهرستان است.

فرماندار شهرستان لنده گفت:تلاش های خوبی توسط مجموعه شهرداری شهر صورت گرفت ولی اگر همدلی و همزبانی برای تعالی و پیشرفت شهر با رویکرد بهتری صورت می گرفت امروز وضعیت شهر این گونه نبود.

وی گفت:باتوجه به شرایط کرونایی انتظار داریم کاندیدای شورای شهر نسبت به برگزاری سخنرانی ها و پرهیز از هرگونه تجمعات خودداری کنند.

فرماندار شهرستان لنده گفت: امروز مردم نگاهی که به شورای شهر دارند یک نگاه خدمت بی منت است و باید کسانی در این شورا حضور یابند که چکیده ای از بهترین ها برای خدمت رسانی باشند.


منبع :خبر لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: