« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۹
در گفتگوی آوای رودکوف با نماینده شبستر مطرح شد:
ما در مدیریت مشکل داریم، ما در پاکدست بودن مدیرانمان مشکل داریم! اگر رقم اختلاس ها را بررسی نماییم، اگر سرمایه گذاری در اقتصاد کشور شود، در آبادانی و عمران این مملکت چه اتفاقی می افتد؟!...
پایگاه خبری آوای رودکوف:جعفر راستی، در گفتگو با خبرنگار آوای رودکوف اظهارکرد: باید سرنوشت خودمان را انتخاب کنیم و برای اولین بار به فرزندان راستین این انقلاب اعتماد کنیم و رییس جمهور قوی، مومن، متخصص، پاکدست و با روحیه جهادی انتخاب کنیم.

نماینده شبستر در مجلس شورای اسلامی، افزود: سابقه درخشان نامزدانتخاباتی، تخصص، دارابودن روحیه جهادی باید برای انتخاب مدنظر مردم قرارگیرد.

راستی، اضافه کرد: همه به اندازه نفوذشخصیتی که خداوند داده است، مسئول هستند و درقبال انتخابمان مسئول هستیم و باید جوابگو باشیم.

وی، یادآورشد: این مملکت خیلی عقب ماندگی دارد! ایران پنجمین کشور جهان محسوب می شود.

ما در مدیریت مشکل داریم، ما در پاکدست بودن مدیرانمان مشکل داریم! اگر رقم اختلاس ها را بررسی نماییم، اگر سرمایه گذاری در اقتصاد کشور شود، در آبادانی و عمران این مملکت چه اتفاقی می افتد؟!

نماینده شبستر در مجلس شورای اسلامی، ضمن بازگونمودن ویژگی های رییس جمهور اصلح بیان کرد: اصلح کسی است که نشان داده باشد که به فکر فقرا است، اصلح کسی است که به آرمان امام(ره) و اندیشه رهبر انقلاب پایبند باشد، اصلح کسی است که به خون شهدا متعهد باشد، اصلح کسی است که با شعاع شخصیت خودش همه را اطراف خودش جمع نماید...

راستی تاکیدکرد: مردم به راحتی خادم را از خائن تشخیص می دهند.

وی، افزود: انتخاب یک روزه ایرانیان برای چهارسال سرنوشت کشور را در اختیار فرد اصلح باید گذاشته شود.

راستی، سیاست و اقتصاد را مکمل یکدیگر دانست و خاطرنشان کرد: سیاست وابسته به اقتصاد است و درواقع مکمل یکدیگرند. اقتصاد نباشد سیاست فایده ای تدارد و سیاست هم نداشه باشیم، اقتصاد فایده ای ندارد.

گفتگو: امیرمسعود طایفه سلطانخانی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: