« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
پایگاه خبری آوای رودکوف: رئیس شورای شهر تهران گفت:‌ از صداوسیما نیز که نقش پررنگی در فضای سرد و عدم مشارکت جویانه فعلی در انتخابات دارد، انتظار می‌رود در ده روز باقیمانده در عملکرد خود تجدید نظر کند و حداقل تا انتخابات فضای چندصدایی را در رسانه ملی حاکم کند..


به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا،‌ محسن هاشمی در ابتدای سیصدمین جلسه شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود گفت: ده روز تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری باقیمانده است و امیداوریم فضای بخش قابل توجهی از جامعه که تاکنون عدم مشارکت درانتخابات است، تغییر کند.

او ادامه داد:‌ یکی از عوامل ناامید کردن مردم از صندوق‌های رای، احساس عدم تاثیر و سخن گفتن از بالا به پایین برخی مسئولان ونهادهای نظارتی است، عملکرد تبعیض آمیز صداوسیما نیز این احساس را در مردم تشدید می‌کند.

هاشمی با اشاره به اینکه رهبرانقلاب در سخنرانی سالگرد امام، نقش حساس وتعیین کننده مردم در جمهوری اسلامی را تبیین کردند، افزود: اما هنوز جریانی قدرتمند وجود دارد که نقش مردم را زینتی و ظاهری می داند و مبنای شرعی و حقوقی برای نظر و حضور مردم قائل نیست.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: بخش مهم دیگر سخنان رهبرانقلاب در گلایه و انتقاد از فضای ایجاد شده علیه کاندیداهای ردصلاحیت شده و تصریح برجبران توسط دستگاههای مسئول نیز با بی تفاوتی مخاطبان این انتقاد و مطالبه رهبری مواجه شده است و شاهد هیچگونه اقدام وجبران مسئولانه ای نبودیم.

او با تاکید بر اینکه عبور از توصیه ها، مطالبات و دستورات وسیاستهای ابلاغی رهبرانقلاب توسط دستگاهها ومسئولان مدعی ولایتمداری پذیرفته نیست، گفت: افکارعمومی انتظار دارد نهادهایی که افراد و شخصیتها را با عنوان عدم التزام به ولایت فقیه ردصلاحیت می کنند خود به ولایت فقیه ملتزم باشند.

هاشمی در پایان گفت:‌ از صداوسیما نیز که نقش پررنگی در فضای سرد و عدم مشارکت جویانه فعلی در انتخابات دارد، انتظار می‌رود در ده روز باقیمانده در عملکرد خود تجدید نظر کند و حداقل تا انتخابات فضای چندصدایی را  در رسانه ملی حاکم کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: