« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
امام جمعه بستان آباد در گفتگو با آوای رودکوف:
امام جمعه بستان آباد، یادآورشد: لازمه مشارکت بالای مردم در انتخابات، رعایت ادب و اخلاق در جامعه بخصوص رقابت‌های انتخاباتی است.
پایگاه خبری آوای رودکوف:امام جمعه بستان آباد، اظهارکرد: حضور مردم در این انتخابات، سرنوشت‌ساز است چون شرایط نظام و کشور به گونه‌ای است که نگاه همه دنیا به آن نگاه ویژه‌ای است.


حجت السلام سیدرضا رضوی در گفت و گو با آوای رودکوف، افزود: دولت و رییس جمهوری که با رأی‌ اکثریت مردم و درنتیجه یک انتخابات پرشور به ریاست جمهوری انتخاب شود در عرصه داخلی هم با مشروعیت حداکثری می‌تواند تصمیمات خود را اجرایی کند.

وی، انتخابات را مهم ترین نماد مشارکت سیاسی در تعیین سرنوشت جامعه دانست و بیان کرد: انتخابات مهم ترین نماد مشارکت سیاسی و نقش آفرینی مردم درتعیین سرنوشت جامعه است، مردم باید بدانند که بدون حضور و مشارکت آنها نمی توان بر مشکلات و موانع پیشروی کشور غلبه کرد.

حجت السلام رضوی، ادامه داد: قوای مختلف کشور بخصوص قوه مجریه باید مسایل کشور را واضح‌تر و شفاف‌تر برای مردم توضیح دهند، اگر مردم با شفافیت مواجه شوند، این مسئله در میزان مشارکت آنان در انتخابات اثرگذار است.

امام جمعه بستان آباد، یادآورشد: لازمه مشارکت بالای مردم در انتخابات، رعایت ادب و اخلاق در جامعه بخصوص رقابت‌های انتخاباتی است.

وی، بااشاره به فرموده امام خامنه ای افزود: ایشان می فرمایند: یکى از جاهایى که مردم می¬توانند حضورشان را نشان بدهند، همین انتخابات است. نه از حالا، از مدتى قبل شروع کرده‌اند؛ که شاید کارى کنند که در این انتخابات، حضور مردم کم شود. میشنوید دیگر، مى‌بینید؛ حالا در آن مقدارى که به گوش مردم می¬رسد، به چشم مردم می¬رسد، در مطبوعات و در رسانه‌هاى گوناگون، دشمنان ما، از آن صدر گرفته است، که مرکز و قرارگاه فرماندهى جبهه‌ کفر و استکبار است، تا این پادوها و ایادى کوچک و پیاده‌نظامشان که همه جا پخشند - اینجا هم هستند، بیرون هم هستند - همه‌ تلاششان این است که کارى کنند که مردم در این انتخابات شرکت نکنند.

حجت السلام رضوی، از نقش حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت و تاکیدکرد: مردم می توانند با یک حضور حداکثری نظام را در مقابل دشمنان استکباری بیمه کنند بعد از آن راه پیشرفت را باز می‌کنند و به سمتی می‌روند که در راستای افق و چشم‌انداز 1404 است و قرار است به قدرت اول منطقه تبدیل شویم..


گفت و گو: امیرمسعود طایفه سلطانخانی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: