« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
امام جمعه میانه در گفتگو با آوای رودکوف:
یکی از ویژگی‌های مهم و منحصر به فرد مردم سالاری دینی رعایت اخلاق انتخاباتی بر اساس آموزه‌ها و باورهای دینی و اخلاقی ملت ایران است.
پایگاه خبری آوای رودکوف:حجت‌الاسلام عبداله محمدی، امام جمعه میانه، در گفت‌وگو با آوای رودکوف، اظهارکرد: مشارکت مردم در انتخابات می تواند امنیت داخلی کشور را ارتقاء بخشیده و مشروعیت نظام سیاسی را تثبیت نموده و در مقابله با تهدیدات خارجی که امنیت داخلی را به خطر می اندازد نقطه قوتی محسوب شود.

وی، افزود: یکی از سطوح و عرصه های مهم مشارکت سیاسی، شرکت مردم در انتخابات است.
وی، ضمن بازگونمودن راهکاری برای افزایش مشارکت مردمی در انتخابات بیان کرد: بصیرت افزایی درمردم نقش تعیین کننده ای درافزایش مشارکت مردمی درانتخابات دارد، اگرمردم درک صحیحی ازموقعیت و جایگاه کشورداشته باشند و حساسیت انتخابات پیش رو و نقش آنرا درپیشبرد اهداف و برنامه های کشور و ناکامی دشمنان دردست یافتن به اهداف خویش بشناسند، به طوریقین درانتخابات حضورپُررنگی خواهندداشت.

حجت‌الاسلام محمدی، از پیامد خنثی نمودن شگردهای تبلیغی دشمنان نظام گفت و ادامه داد: به طورقطع یکی از راه های خنثی نمودن شگردهای تبلیغی دشمنان این نظام، حضور مردم درعرصه انتخابات است.

وی، افزود: یکی ازکارکردهای رسانه ها ایجاد همبستگی اجتماعی و تاثیر در مشارکت عمومی جامعه است رسانه ها می توانند درجامعه با وجودتفاوت ها و اختلافات، تضادها را ازبین ببرندوبه همبستگی وحدت دربین آحادجامعه بویژه مسئولان کمک نمایند.

امام جمعه میانه، یادآورشد: احزاب در انتخابات نقش بسیار مثبتی دارند و اگر اصولی فعالیت داشته باشند در رشد فکری مردم اثرگذار خواهند بود.

حجت‌الاسلام محمدی، رعایت اخلاق انتخاباتی را از ویژگی های مهم مردم سالاری دینی دانست و تاکیدکرد: یکی از ویژگی‌های مهم و منحصر به فرد مردم سالاری دینی رعایت اخلاق انتخاباتی بر اساس آموزه‌ها و باورهای دینی و اخلاقی ملت ایران است.

گفت و گو: امیرمسعود طایفه سلطانخانی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: