« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۳۳۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۶
سیاسی؛
علی لاریجانی گفت: ما آرای شورای نگهبان درباره آقای احمدی نژاد را تایید می‌کنیم. من به آقای موسوی تبریک نگفتم و غروب روز شنبه پیش آقای مهندس موسوی رفتم و گفتم که این مسئله را پایان بدهند و ملاقاتی با مقام معظم رهبری داشتند تا مسئله حل شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از خبرآنلاین، علی لاریجانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در کلاب هاوس درحال پاسخگویی به سوالات است.

بخش هایی از این گفتگو را بخوانید؛

سوال: شما گفتید که توسعه اقتصادی باید اولویت شماره یک ایران باشد، شما می‌دانید که در کشوری که اولویتش اقتصاد باشد در حوزه سیاست خارجی باید دچار دگرگون باشد و نمی‌شود با ۴۰درصد اقتصاد جهان در نزاع باشید، فکر می‌کنید ریاست جمهوری می‌تواند با گفت‌وگو و لابی این گونه نظام ارزشی کشور را تغییر بدهد؟

لاریجانی: ما اول باید درد را درست بشناسیم، این نیمی از راه است. این موضوع احتیاج به وفاق ملی در کشور دارد. کدام کشوری با تشنج داخلی رشد داشته است؟ اقناع سازی باید رخ بدهد و به نظر من این موضوع رخ می‌دهد. قبول دارم در شرایط نه جنگ و نه صلح یک شرایط شرطی برای بحث اقتصادی مطرح می‌شود. این موضوع باید حل شود و به همین دلیل فکر می‌کنم برجام کار درستی است.

سوال عبدالله مومنی:  الان با یک آقای لاریجانی متفاوت مواجه هستیم، آیا برداشت ما درست است؟ تعداد آرای سال ۱۳۸۸ را تایید می‌کنید و آیا این انتخابات را به مهندس موسوی تبریک گفتید؟

لاریجانی: همه انسان‌ها تغییر می‌کنند و من تجربه بیشتری کشف کردم.

 ما آرای شورای نگهبان درباره آقای احمدی نژاد را تایید می‌کنیم. من به آقای موسوی تبریک نگفتم و غروب روز شنبه پیش آقای مهندس موسوی رفتم و گفتم که این مسئله را پایان بدهند و ملاقاتی با مقام معظم رهبری داشتند تا مسئله حل شود. روز بعدی هم این اتفاق رخ داد.

همین کار را با آقای کروبی انجام دادم. دو سنخ رفتار انجام می‌شد، یک عده روی آتش بنزین می‌ریختند اما به نظر من مسئله باید حل می‌شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین