« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶
فرماندار لنده خبر داد؛
فرماندار لنده از ممنوعیت ورود به این شهرستان تا روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه و پایان تعطیلات عید فطر خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛تورج رزمجو ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت تردد از شهرستان لنده در عید سعید فطر اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و برای حفظ سلامتی مردم، برای این ایام محدودیت‌هایی در نظر گرفته شده است که از امروز 22 اردیبهشت اردیبهشت ماه تا  پایان روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه محدودیت‌های تردد اعمال خواهد شد.


وی با بیان اینکه ورود و خروج از مناطق قرمز یک میلیون تومان و مناطق نارنجی و زرد ۵۰۰ هزار تومان جریمه به دنبال خواهد داشت گفت: با توجه به اینکه شهرستان لنده در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد تا پایان روز روز شنبه هر گونه تردد خودروهای غیربومی و حتی بومیان ساکن سایر شهرستانها به لنده و مناطق گردشگری این شهرستان  ممنوع اعلام شده است.


فرماندار لنده  بیان داشت:اکیپ های نیروی انتظامی و پلیس راهور در مبادی ورودی و خروجی این شهربه منظور اعمال قانون متخلفان فعال است و طبق تصمیم ستاد مقابله با کرونا  هیچ گونه مجوز تردد برای این ایام صادر نخواهد کرد.

رزمجو ضمن درخواست از مردم برای رعایت پروتکل های بهداشتی و همکاری با مامورین نیروی انتظامی تصریح کرد:پلیس با جدیت برای افرادی که مصوبات را اجرا نکنند اعمال قانون خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: