« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
از سال92 تا کنون محقق شد:
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران گفت: از سال 1392 تا کنون، یکهزارو ۵۱۳ میلیارد و ۶۵۳ میلیون ریال برای عمران و آبادی روستاهای این شهرستان در قالب طرح های هادی جذب و هزینه شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از ایرنا، حمدالله عباسپور با اعلام این خبر اظهار داشت: این میزان اعتبار در قالب اجرای طرح‌های هادی، ساخت پل، سنگفرش، جدول گذاری، ساماندهی فضای سبز، بیس ریزی و آسفالت هزینه شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران بیان کرد: بازگشایی ۲۰ هزارو ۲۵۰ متر از معابر روستاها، ۱۲۱ هزارو ۸۹۱ متر مربع ساماندهی فضا، ۱۸ هزارو ۳۲۰ متر جدول گذاری، ۶۹ هزارو ۲۱۵ متر مربع سنگفرش، یکهزارو ۸۲۰ متر دیوار و ۲۱ دهنه پل از اقدامات انجام شده در روستاهای گچساران است.

عباسپور ابراز کرد: ۲۶۰ هزارو ۴۵۰ متر بیس، ۳۶۵ هزارو ۵۰۰ متر مربع زیر سازی، ۳۹۱ هزار و ۱۵۰ متر مربع بیس و آسفالت در روستاهای این شهرستان از سال ۹۲ تاکنون انجام گرفت.

وی ادامه داد:۴۵۳ هزار متر مربع از معابر روستایی این شهرستان با هدف زیبا سازی، در دولت تدبیر و امید با قیر رایگان زیر سازی و آسفالت شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران افزود: قبل از دولت تدبیر و امید هیچ گونه بیس و آسفالت از محل قیر رایگان در روستاهای این شهرستان انجام نشده بود.

مدینه صابری/خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: