« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا :
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا گفت:با وجود رسیدن به سیر نزولی در پیک چهارم همچنان رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ضروری است
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛احد جمالی در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت:خیز شدید کرونای انگلیسی در استان شروع شده بود و با تلاش بی‌وقفه کادر درمان و مشارکت مردم باعث شد که روند صعودی شیوع این ویروس هم‌اکنون به روند نزولی تغییر وضعیت بدهد.

وی با بیان اینکه یکی از معضلات در استان ؛برگزاری مراسم‌های عزا و ختم است، گفت: برخی از افراد فرهیخته و دغدغه‌مند در برگزاری مراسم‌ها در ایام خطرناک شیوع کرونا یک فرهنگ‌سازی خوبی انجام دادند و امیدواریم که این روند ادامه پیدا می‌کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: با ورود به پیک کنونی کرونا با توجه به سرعت ورود استان، تصور می‌شد که استان نتواند در گذر از این پیک موفق باشند، اما امروز مشاهده می‌کنیم که با مدیریت صحیح استان کهگیلویه و بویراحمد در حال عبور از پیک خطرناک کرونا است.

وی خاطرنشان کرد: با سیر نزولی کرونا نباید تصور شود که کرونا به پایان رسیده است، بلکه باید هشیار باشیم و همچنان بر رعایت دستورالعمل‌ها دقت نظر داشته باشیم.

جمالی گفت: واکسیناسیون در کشور در حال انجام است و هم‌اکنون سالمندان بالای 80 سال در حال دریافت واکسن هستند، اما باید بدانیم فردی که واکسن را دریافت کرده در برابر کرونا مصون است، اما همچنان می‌تواند ناقل باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: