« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
امام جمعه بخشایش در گفتگو با آوای رودکوف:
مطابق با آیات الهی انسان باید با بصیرت و وظیفه انسانی خودش بهترین را انتخاب کند تا هم اهداف سعادتمند دنیوی تامین شود و هم به آموزه های دینی عمل نموده و سعادت آخرت را نیز تامین نماییم.
پایگاه خبری آوای رودکوف:حجت‌الاسلام عبدالغفار غفاری امام جمعه شهربخشایش، در گفت‌وگو با آوای رودکوف، اظهارکرد: انتخابات درواقع یک از نعمات الهی است. مطابق با آیات الهی انسان باید با بصیرت و وظیفه انسانی خودش بهترین را انتخاب کند تا هم اهداف سعادتمند دنیوی تامین شود و هم به آموزه های دینی عمل نموده و سعادت آخرت را نیز تامین نماییم.

وی، افزود: انتخابات حق مسلم و قانونی هرایرانی محسوب می شود.
ایشان، بااشاره به ضرورت مطرح نمودن توانمندی های کاندیداها در انتخابات بیان کرد: کاندیداها فقط باید دارایی ها و توانمندی های خود را مطرح کنند. دین اسلام اجازه نمی دهد که کاندیداها یکدیگر را تخریب نمایند.

حجت‌الاسلام غفاری، ضمن بازگونمودن لزوم امیدوارسازی مردم ادامه داد: مردم باید امیدوار شوند، مشکلات باید منصفانه مطرح شود و راه مقاومت را به مردم نشان دهیم.

امام جمعه شهربخشایش، یادآورشد: احزاب نباید تفزقه ایجاد نمایند و آب در اسیاب دشمن بریزند.

حجت‌الاسلام غفاری، از ملموس بودن غیرت ملّی مردم درپی حضور پُررنگ در انتخابات گفت و تاکیدکرد: غیرت دینی و ملّی و ماهیت مذهبی درپی حضور پُررنگ مردم در انتخابات ملموس خواهدبود.

گفت و گو: امیرمسعود طایفه سلطانخانی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین