« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
فرمانده انتظامی شهرستان لنده خبر داد:
فرمانده انتظامی شهرستان لنده از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،سرگرد فرزین جمشیدی اظهار داشت این طرح با مشارکت یگان های انتظامی و هماهنگی با مرجع قضایی به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود در اجرای این طرح 13 نفر سارق دستگیر که به 9 فقره سرقت در سطح شهرستان اعتراف و یک دستگاه موتور سیکلت از آنان کشف و ضبط شد.

جمشیدی تسریح کرد در راستای مبارزه با مواد مخدر و برخورد با خرده فروشان مقدار 40 گرم انواع مواد مخدر و 2 لیتر مشروبات الکلی کشف و در این رابطه تعداد 4 نفر از خرده فروشان مواد مخدر و همچنین تعداد 10 نفر معتاد و 53 نفر متهم تحت تعقیب دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنده با اشاره به این که در ادامه این طرح رضایت مندی مردم از اجرای این طرح از همکاری صمیمانه مردم تشکر کرد و گفت : چنین طرح های امنیتی در طول سال ادامه خواهد داشت و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر مراتب را به مرکز فوریتهای پلیسی 110 اعلام کنند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: