« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۲۵۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
محسن تیربند کارشناس اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:
محسن تیربند از کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در پیامی هفته معلم را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛محسن تیربند از کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش  کهگیلویه و بویراحمد در پیامی هفته معلم را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

اقرا باسم ربک الذی خلق، خلق الانسان من علق، اقرأ و ربک الاکرم، الذی علم بالقلم، علم الانسان ما لم یعلم. (علق: 1ـ 5)
 
بخوان به نام پروردگارت که جهانیان را آفرید، انسان را از خون بسته سرشت بخوان ! و پروردگارت کریم ترین است همان که آموخت با قلم، آموخت به انسان آنچه را که نمی دانست.

در این آیات خداوند، خود را «معلم» می خواند و جالب این که معلم بودن خود را بعد از آفرینش پیچیده ترین و بهترین شاهکار خلقت، یعنی انسان آورده است.

مقام معلم بودن را خدا، بعد از آفرینش قرارداد،نوع انسانی را که هیچ نمی دانست، به وسیله قلم آموزش داد که این از اوج خلاقیت و هنر شگفت خداوند در امر آفرینش حکایت دارد.

روز و هفته معلم را به طلایه داران عرصه فرهنگ ، علم و قلم تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای این عزیزان طلب عزت و آرامش و طول عمر با برکت را خواستارم و در همین فضای رسانه ای از معلمین ابتدایی خود که شیوه قلم گرفتن در لابه لای انگشتان ظریفم و حروف و کلمات و جملاتی که بر زبانم جاری ساختند تشکر و قدردانی میکنم و در ادامه این ادای احترام را به سایر معلمین و اساتید خوبم در دانشگاه های مختلف و همچنین همکاران و فرهنگیانی که به عنوان عضو کوچکی از این مجموعه بزرگ مشیّت الهی بر آن رقم خورد تا پا جای پاهای این عزیزان بگذارم و جای دارد یادی کنیم از مرحوم شهید مرتضی مطهری و محمد بهمن بیگی که به عنوان یک نشان افتخار نام و یادشان هیچ گاه از یاد ها و خاطره ها نخواهد رفت و آن عزیزان فرهنگی که اکنون در بین ما نیستند اما زنده اند، چرا که فرهنگشان و یادشان و حاصل دست رنجشان زنده است...
معلم آبشار دانایی است ،بر تن تلخ نادانی

با تشکر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
رحمت اله آرامش فر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
0
متن زیبایی بود لذت بردم .موفقیت شما آرزوی ماست
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
0
کاش افراد زیادی مثل شما جناب اقای تیربند در مملکت ما وجود داشت
معارفی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
0
0
دکتر تیربند عزیز فعال همیشه درصحنه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: