« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲
پایگاه خبری آوای رودکوف: رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شمار قربانیان کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد با فوت ۲ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته به ۶۰۵ نفر رسید.

پرویز یزدان پناه عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون ۴۶۲ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند.

  وی افزود:از این تعداد ۱۸۴ نفر مبتلای قطعی و ۲۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه درمان هستند.
 رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: ازمجموع  ۷۱۷ جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود ۴۳ درصد موارد مثبت بوده است.

یزدان پناه عنوان کرد: بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و دنا  است.

وی ابراز داشت: همچنین از مجموع ۴۴۸ نمونه تست سریع گرفته شده در ۲۴ ساعت گذشته بیش از  ۲۰ درصد موارد مثبت و به ترتیب در بویراحمد، گچساران و کهگیلویه  بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد:از بتدای شیوع ویروس کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد تا کنون افزون بر ۳۹ هزار  ۷۳۹ بیمار کرونایی بهبود یافته اند.

وی افزود:افزایش تردد در بازارها و افزایش ترددهای بین شهری و درون شهری و حضور در تجمعات موجب شیوع بیش از پیش شیوع کرونا در کهگیلویه و بویراحمد شده است.

  یزدان پناه گفت:با توجه به شیوع بیماری کرونای جهش یافته در استان لازم است پروتکل‌های بهداشتی بیشتر از گذشته رعایت شود.

با وجود تمدید محدودیت ها در بازار شهر یاسوج، اما بیشتر بازاریان اقدام به باز کردن واحد صنفی خود کرده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: