« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
دکتر آذر خبر داد:
انجمن فيزيك ايران با همكاري دانشكده فيزيك دانشگاه صنعتي اصفهان كنفرانس سالانه فيزيك ايران را، از 1 تا 4 شهريورماه به صورت برخط برگزار مي‌كند.
پایگاه خبری آوای رودکوف:دبیر اجرایی این رویداد ملی با اعلام این خبر‌گفت: هدف از برگزاری كنفرانس سالانه فيزيك ايران، ایجاد فضای مناسب جهت ارائه دستاوردهای پژوهشی فیزیک‌دانان کشور در یک سال اخیر و آشنایی با مباحث روز دنیا در زمینه‌های مختلف علم فیزیک است.

دکتر آذر تفریحی افزود: در این کنفرانس، سخنرانی‌های عمومی و تخصصی در حوزه های مختلف از جمله   فيزيک‌ ذرات‌ بنيادی‌ و ميدان ها،  فيزيک‌ هسته‌ای،‌ فيزيک‌ اتمی‌ و مولكولی‌،‌الکترومغناطيس، اپتيک، آکوستيک، انتقال گرما، مکانيک‌کلاسيک و ديناميک‌ شاره‌ها، فيزيک گازها، پلاسماها و‌تخليه‌‌های الكتريكی، ماده‌ چگال‌، فيزيک‌ ميان‌رشته‌ای و حوزه‌هايی‌ از‌ علم‌ و فنّاوری‌ که با آن مرتبط‌اند و همچنین نجوم‌ و اخترفيزيک ارائه می‌شود.

استادیار دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان، تأکید کرد: محققان و پژوهشگران كشور، مي توانند تا 15 اردیبهشتماه مقالات خود را از طریق سامانه انجمن فیزیک ایران ارسال نمايند. همچنین، مجموعه‌ای از دستاوردهای پژوهشی  در این کنفرانس به صورت پوستر ارائه خواهد شد.

بنابراعلام دبیرخانه این رویداد علمی، ثبت نام دركنفرانس سالانه فيزيك ايران جهت بهره مندي از سمينارها و سخنراني هاي جانبي، تا 31 تيرماه با مراجعه به وبگاه اين كنفرانس به نشانی https://www.psi.ir/farsi.asp?page=physics1400 امكان پذير است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: