« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰
با انتشار پیامی؛
همزمان با دوازده اردیبهشت‌ماه، رئیس دادگستری شهرستان لنده با صدور پیامی، هفته معلم را به فرهنگیان تبریک گفت.
پایگاه خبری آوای رودکوف:ایرج علیبازی رئیس دادگستری شهرستان لنده همزمان با  ۱۲ اردیبهشت‌ماه؛ آغاز هفته معلم، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و «روز معلم»، با صدور پیامی این روز را تبریک گفت و برای جامعه‌ فرهنگیان، دانش آموزان و اولیاء، آرزوی سلامت و سعادت کرد.


متن پیام رئیس دادگستری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به راستی معلّم به عنوان زیباترین اسطوره و پاکترین تندیس تزکیه در راه انبیای الهی قدم نهاده و میراثی گرانبها از جنس «پیامبران» و قافله سالاری از نسل «خردورزان» بر جای گذاشته است و هفته نکوداشت مقام و منزلت معلّم فرصت مغتنم و ارزشمندی برای پاسداشت این زیبایی و پاکی است.

بر فرهنگیان و معلمان این طلایه داران آگاهی و روشنگری به عنوان زیربنای توسعه و پیشرفت جامعه درود می‌فرستیم. معلمانی که همچون خورشیدی تابناک بر تارک جوامع بشری می‌درخشند و پیامبر گونه رسالت خطیر هدایت و روشنگری و نجات انسان‌ها، از دام ظلمت، جهالت، شقاوت و ضلالت را بر عهده دارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، سالروز بزرگداشت مقام والای معلم را به معلمان، فرهنگیان و اساتید ایران زمین به ویژه استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان شهید پرور لنده ؛که در راه تعلیم و تعلم تلاش وافر دارند، تبریک عرض می‌نمایم و توفیق روزافزون این عزیزان را در تمام مراحل زندگی از خداوند متعال خواستارم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: