« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷
شهردار لنده در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید مرتضی مطهری، فرارسیدن 12 اردیبهشت ماه روز معلم را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف: به نقل از روابط عمومی شهرداری لنده ؛مهندس مختار مشهدی زاده شهردار لنده در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید مرتضی مطهری، فرارسیدن 12 اردیبهشت ماه روز معلم را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

 12 اردیبهشت و  هفته بزرگداشت مقام معلم بهانه زیبایی برای قدردانی از زحمات انسانهای شریف، موثر و به تعبیر رهبر معظم انقلاب با نقش طراز اول بوده و قدرشناسی از مقام معلم یک سنت قرآنی و اسلامی و وظیفه همه آحاد جامعه و در راستای تعالی بخشیدن به پرورش فرزندان و ساختن فرداست.

آموزگار یادآور تلاش بی‌تکلف و بدون چشمداشت است، معلم ادامه‌دهنده راه انبیا است،معلم راهنمای خوبی ها و نیکی ها و هدایتگر و بیدار کننده است معلم شمعیست که خود میسوزد ولی اطراف خود را نور افشان میسازد،معلمی شغل و حرفه نیست، بلکه ذوق و هنر است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری بر خود وظیفه می دانم فرا رسیدن روز معلم را به تمامی فرهیختگان و معلمان که با پرورش فرزندان ما پایه های ساخته شدن ایرانی آباد و سرافراز را بنا می نهند تبریک گفته، توفیقات روز افزون آنان را از درگاه خداوند متعال مسئلت نمایم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: