« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان لنده به مناسبت روز معلم:
فرمانده انتظامی شهرستان لنده در پیامی هفته بزرگداشت مقام معلم را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سرگرد فرزین جمشیدی فرمانده انتظامی شهرستان لنده در پیامی هفته بزرگداشت مقام معلم را تبریک گفت.

در بخشی از پیام فرمانده انتظامی شهرستان لنده آمده است:

روز معلم ؛روز بزرگداشت سنت‌ های پسندیده خدا ؛و تعظیم علم و معرفت است.

معلم، محرم اسرار شاگردان؛طبیب بیماری نادانى؛شریک اندوه و شادی شاگردان است

 و هرجا کامی شیرین و سایه مهری گسترده است حضور معلم را پیدا یا پنهان می توان یافت، پر واضح است جامعه ای که همواره حرمت معلم را پاس دارد، آهنگ رشد و تعالی آن شتاب خواهد گرفت و سلامت علمی و معنوی آن تضمین می شود. کشور و جامعه ای که قدردان معلمان خود نباشد، به جهل و نادانی رضایت داده است.

معلم  آفتابی است که بر دنیای جهل و نادانی، نور می‌تاباند. اوست که شمع وجودش در راه تعلیم و تربیت می‌سوزد و دم بر نمی‌آورد. آری معلم است که با دستان سخاوتمند و نگاه مهربانش از گلستان وجودش گل‌های علم و دانش به دانش آموزان هدیه می‌کند.

اینجانب به نوبه خود ضمن ارج نهادن به مقام شامخ استاد شهید مرتضی مطهری، فرارسیدن هفته معلم را به محضر همه معلمان و استادان فرهیخته و فرهنگ آفرین کشور و بخصوص شهرستان لنده، تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون این عزیزان را از خداوند متعال خواستارم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: