« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱
اجتماعی؛
فرمانده سپاه لنده ضمن پیامی روز معلم را به تمامی معلمان زحمتکش تبریک گفت .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ سرهنگ روح الله ویسی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده با صدور پیامی روز معلم را تبریک گفت.
 
متن پیام به شرح ذیل می باشد؛

بی­ تردید هر جا سخن از تعلیم و تعلم و اهمیت آن در کشف و بروز و پرورش استعدادهای نهفته بشری به میان می­آید، هر آینه نام معلم به عنوان هادی و عامل و نظم دهنده پروسه علم آموزی و عالم پروری و نقطه ثقل آموزش و پرورش پیش از هر کس و عامل دیگری خود نمایی می­کند. موجودی که امام راحل(ره) با ظرافت و نکته سنجی تمام شغل ایشان را در برابر با شغل انبیا دانسته اند. 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد فرهیخته حوزه و دانشگاه شهید مطهری بزرگ معلم انقلاب شکوهمند اسلامی است و چه زیبا این روز به عنوان روز بزرگداشت معلم نامگذاری شده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری بر خود وظیفه می­دانم فرا رسیدن روز معلم را به تمامی فرهیختگان و معلمان  سراسر کشور بخصوص معلمین زحمت کش شهرستان لنده که با پرورش فرزندان ما پایه­ های ساخته شدن ایرانی آباد و سرافراز را بنا می­نمایند تبریک گفته، توفیقات روز افزون آنان را از درگاه خداوند بزرگ  مسئلت نمایم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: