« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
طنز به قلم وحید حاج سعیدی؛
در این اوضاع آبکی و خاکستری که مردم حوصله خودشان را هم ندارند و از ماسک زدن و شستن دست ها کلافه شده اند، جناب نمکی وزیر بهداشت سر شوخی را باز کرده است و طی نامه ای به همتای هندی خود نوشته که ایران حاضر است در مبارزه با کرونا به هند کمک کند!
پایگاه خبری آوای رودکوف-وحید حاج سعیدی:این روزها که شوت سه امتیازی پری پتی بازیکن آمریکایی تیم شهرداری گرگان در 3/0 ثانیه از وقت باقیمانده از سه راه تهرانپارس وارد دروازه مهرام شد  و گرگانی ها قهرمان شدند تا جایی که مهرامی ها یادشان رفت کاپ و مدال های نائب قهرمانی را با خود ببرند، پرسپولیسی ها که معلوم نیست رمز و پسورد فضای مجازی شان دست چه کسی است با انتشار یک پست دردسر ساز، دوباره وارد حاشیه شدند و باز هم باید در دادگاه پاسگاه از خودشان دفاع کنند! «۲۸۳سال پس از فتح هند توسط لشکر ایرانیان، حالا نوبت به جوانان ایرانی رسیده تا یک بار دیگر و این بار در آوردگاه دیگری دست به فتح الفتوح بزنند!»

آخر برادر من بردن هند شد فتح الفتوح ؟! چهار تا گل این همه دادار دودور ندارد که تن خدا بیامرز نادر شاه را هم در گور به لرزه انداختید...

از طرف دیگر در این اوضاع آبکی و خاکستری که مردم حوصله خودشان را هم ندارند و از ماسک زدن و شستن دست ها کلافه شده اند، جناب نمکی وزیر بهداشت سر شوخی را باز کرده است و طی نامه ای به همتای هندی خود نوشته که ایران حاضر است در مبارزه با کرونا به هند کمک کند!  ایشان فرموده اند: «دولت و ملت ایران آماده اند تا در این روزهای سخت و در اوج گرفتاری شهروندان عزیز کشور هندوستان با اپیدمی COVID-۱۹ از هر کمک فنی، کارشناسی و تجهیزاتی دریغ نکند.»

البته این همه اتفاقات چند روز اخیر نیست بلکه دوستان قانونگذار بعد از یک پروسه ۶ تا ۷ ساله به این‌نتیجه رسیده اند که اطلاعات سکونتی مالک و مستاجر باید در سامانه ثبت شود و هدف اصلی شفاف شدن وضعیت مسکن در کشور است!

«محمود محمودزاده» در گفت و گو با ایرنا گفت: همه سرپرستان خانوار اعم از شهری و روستایی، مالک و مستاجر و تمامی مالکین واحدهای مسکونی  مکلف هستند که اطلاعات محل سکونت (اقامتگاه) و املاک تحت مالکیت خود (با مالکیت‌های رسمی، وکالتی، تعاونی شهری و روستایی) را ظرف مدت دو ماه از تاریخ ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ در سامانه املاک و اسکان به نشانی amlak.mrud.ir درج کنند.

والا تا جایی که ما یادمان بود قرار بود مسئولان و مدیران نظام اموال و دارایی های خود را در سامانه ای ثبت کنند ولی حالا چه شده که مستاجران هم باید مشخصات ملک استیجاری خود را ثبت کنند والله و اعلم...  

خدا این روز آخر را به خیر بگذراند...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: