« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶
انتقاد تند سید غفار فتحی از مدیرکل مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد:
آقای مدیر کل :چرا قول دادن را بلد هستید اما عمل کردن را نه؟ چرا وعده می دهید اما به تحقق نمی رسانید؟چرا به بهترین شکل ممکن حرف می زنید اما به بدترین حالت ممکن انجام می دهید؟
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ متن یاداشت سید  غفار فتحی به شرح زیر می باشد:

مدیرکل محترم مخابرات استان کهگیلویه و بویر احمد / جناب آقای امیری

بیش از یکسال هست که برای ارتقای سطح پوشش آنتن دهی و بهبود وضعیت اینترنت شهرک های سرآسیاب ، شهرک بهاران و شهرک دالون و روستای شهید کریمی در حاشیه شهر لنده از جسد سایت BTS رونمایی کرده اید ولی جز لاشه ما مردم ساکنین نقاط مذکور ارتعاشی مبنی بر حل مشکل نمی بینیم این شهرک ها نزدیک به ۵۰۰ خانوار و جمعیتی ۳۰۰۰ هزار نفره دارند.

در دو سه ماه قبل هم ما جمعی از اهالی این شهرک ها به فرمانداری مراجعه کردیم و تحقق این وضعیت نابسامان را از فرماندار تبدیل به خواسته بحق کردیم تا وضعیت اسف بارمان مشخص شود حضرتعالی فرمودید قول شرف می دهم که یکماهه این مشکل را برای همیشه حل کنم اما هیچ خبری از قولتان نیست.

چرا قول دادن را بلد هستید اما عمل کردن را نه؟ چرا وعده می دهید اما به تحقق نمی رسانید؟چرا به بهترین شکل ممکن حرف می زنید اما به بدترین حالت ممکن انجام می دهید؟ چرا به عمل دست و پایتان  می لرزد و می لنگد؟ چرا قول شرف می دهید اما از روی مطالبات مردم رد می شوید؟ واقعاً آیا این همه تفاوت بین گفتار و کردار فاجعه نیست؟ والله خجالت می کشم دیگر در این مورد مطالبه کنم و چیزی بر مرکب سایت های خبری بنویسم.

در پایان قول شرف آن عهدی است که شرف انسان در گرو آن است و در صورت شکستن کمی وجهه خوبی ندارد ما مردم دیگر از تپه نوردی ها و از رفتن به ارتفاعات و پرواز بر سقف و بام خانه ها و تیرک های برق به این امید که شاید عکسی دانلود شود خسته ایم.

 بیایید با عمل گرایی به نفرین های مادران و پدران ،  نوجوانان و جوانان ، دانش آموزان و معلمین این شهرک ها بر علیه خودتان و سبک قول ها و مدیریت فلجتان  پایان دهید و رفع مشکل کنید.

سید غفار فتحی


اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان "آوای رودکوف" است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان "آوای رودکوف" می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: