« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵
رِِییس مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی و منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد:
رِِییس مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی و منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح پایلوت و کشت گیاهان دارویی و در خطر انقراض این استان در هنرستان کشاورزی یاسوج خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از ایرنا، کاووس کشاورز با اعلام این خبر اظهار داشت: در اجرای این طرح توسعه مهارتهای عملی هنرجویان، تحقق شعار سال و رونق تولید و اشتغال در ۲ هزار متر مربع از زمین هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی هدف محوری قلمداد می شود.

رِِییس مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی و منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده تا ۲۰ اردیبهشت گونه های گیاهی در حال انقراض از جمله بیلهر، بومادران، آنغوزه، باریچه، درمه،لیزک کتیرا و دیگر گیاهان داروئی در این مزرعه کشت می شود.

وی با بیان اینکه هنرستانهای کشاورزی بستر مناسبی برای تحقق شعار سال و رونق تولید و اشتغال است اذعان داشت: به طور یقین هنرستان کشاورزی در زمینه آموزش همراه با تولید پیشتاز خواهد بود.

وی تصریح کرد: برای درآمد زایی و اشتغالزایی بیشتر کشت زعفران و موسیر در این هنرستان نیز در اولویت خواهد بود.

این مسئول یادآور شد: این هنرستان با توجه برنامه ریزی خوب مدیریت در تربیت نیروی انسانی در بخش کشاورزی ظرفیت معرفی به عنوان الگو در کشور را دارد.

مدینه صابری/خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین