« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱
پایگاه خبری  آوای رودکوف:دبیر ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هنوز به ستاد انتخابات چیزی اعلام نشده است.

«فتاح محمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص رد یا تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت افزود: تاکنون رسماً و غیر رسما چیزی مبنی بر تایید با رد صلاحیت به ستاد انتخابات اعلام نشده است.

«علیرضا اتابک»، فرماندار شهرستان گچساران در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در رابطه لیست منتشر شده مبنی بر رد و تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت افزود: فرآیندهای انتخابات میان دوره مجلس شورای اسلامی هنوز ادامه دارد و هیچ خبر رسمی و غیررسمی به ما اعلام نشده است.

وی افزود: خبر انتشار لیست منتشر شده را تکذیب می‌کنیم و این کار یک شیطنت رسانه ای و فضای مجازی است و جایگاه حقوقی ندارد.

اتابک اظهار کرد: انتخابات فرآیند دارد و هنوز بررسی صلاحیت ها در هیئت نظارت بر انتخابات استان تا ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ فرصت دارد.

همچنین «حجت الاسلام قدرت الله خرم روز»، مسئول دفتر شورای نگهبان استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: در جریان لیست منتشر شده در فضای مجازی نیستم.

گفتنی است که اخیرا در فضای مجازی لیست مبنی بر تایید و رد صلاحیت داوطلبان انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت منتشر شده است.


انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار می شود.

لازم به ذکر است که بخاطر اینکه «غلامرضا تاجگردون»، منتخب یازدهم این حوزه انتخابیه با کسب ۳۹ هزار رای و اختلاف ۱۷ هزار رای با نفر دوم از مجلس یازدهم اعتبارنامه‌اش رد شد انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت برگزار می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: