« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۱۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۴
مشاور امنیت ملی کاخ سفید مذاکرات وین درباره بازگشت آمریکا به برجام را سازنده توصیف کرد و گفت همه مسایل مربوط به تحریم و هسته‌ای روی میز قرار دارند.
ایرنا: مشاور امنیت ملی کاخ سفید مذاکرات وین درباره بازگشت آمریکا به برجام را سازنده توصیف کرد و گفت همه مسایل مربوط به تحریم و هسته‌ای روی میز قرار دارند.

جیک سالیوان روز یکشنبه در گفت‌وگو با شبکه خبری فاکس نیوز افزود: نخست آنکه گفت‌وگوهای وین سازنده بوده است به این معنا که تلاش واقعی با پنج عضو دائمی شورای امنیت به علاوه آلمان از یک سو و ایران از سوی دیگر در حال انجام است تا همه مسائل مربوط به تحریم ها و مسائل هسته ای روی میز قرار گیرد.

وی ادامه داد: بنابراین ما می‌توانیم در نتیجه توافق برای پیروی از مبنای پایبندی در برابر پایبندی به توافقنامه بازگردیم اما من قرار نیست در تلویزیون درباره این سوال که چگونه مساله پایبندی در برابر پایبندی اجرایی می‌شود، صحبت کنم.

مشاور امنیت ملی بایدن اضافه کرد: آنچه که من خواهم گفت این است که ایالات متحده قرار نیست تحریم ها را لغو کند، مگر اینکه ما این اطمینان را داشته باشیم که ایران واقعا قصد دارد به تعهدات خود در توافقنامه عمل کند.

سالیوان مدعی شد: به این ترتیب، منجر به آن خواهد شد که "زمان شکست" برنامه هسته‌ای آن را گسترش می‌دهد، سطح غنی‌سازی و دامنه غنی‌سازی را در آن کشور کاهش می‌دهد.

وی تکرار کرد: تا زمانی که به همه این موارد اعتماد نکنیم، ایالات متحده قرار نیست هیچ امتیازی بدهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین