« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸
مدیرکل زندان ‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرکل زندان ‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد زمان برگزاری جشن گلریزان امسال در این استان را اردیبهشت ماه عنوان کرد و گفت: با توجه به شرایط کرونایی این مراسم به صورت مجازی برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از ایرنا، منصور بیژنی با اعلام این خبر اظهار داشت: در برگزاری جشن گلریزان، جمع آوری کمک های نقدی مردم کهگیلویه و بویراحمد و نیکوکاران بومی و غیربومی برای آزادی ۳۸۷ زندانی جرائم غیرعمد (محکومان مالی) هدف محوری قلمداد می شود.

مدیرکل زندان ‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سال گذشته ۲۸۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد کهگیلویه و بویراحمد با گذشت شاکیان، مشارکت ستاد دیه کشور، اعطای تسهیلات بانکی و کمک نیکوکاران و مردم این استان از زندان آزاد شدند.
وی یادآور شد: مقرر شده است که برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد این استان تسهیلات بانکی کم بهره پرداخت شود.

بیژنی یکی از ویژگی‌ های مهم ماه رمضان را بخشش و مهربانی برشمرد و اضافه کرد: بر همین اساس از مردم کهگیلویه و بویراحمد و نیکوکاران بومی و غیربومی درخواست می شود برای بازگرداندن سرپرستان خانواده ‌ها به زندگی یاری‌گر زندانیان جرائم غیرعمد باشند.

وی ابراز امیدواری کرد: با اطلاع رسانی مناسب خبرنگاران و رسانه‌ های کهگیلویه و بویراحمد زمینه‌ مشارکت هر چه بیشتر مردم این استان و نیکوکاران بومی و غیربومی در جشن گلریزان امسال فراهم شود.

مدینه صابری/خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: