« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد از مشارکت 6 هزار و۸۵۶خیر این استان در طرح آجر به آجر ویژه ساخت،تجهیز و تعمیر فضاهای آموزشی خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از ایرنا، پیروز کرمی با اعلام این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح آجر به آجر، جلب مشارکت هر چه بیشتر مردم برای ساخت، تعمیر و تجهیز فضاهای آموزشی هدف محوری قلمداد می شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از نتایج اجرای طرح آجر به آجر می‌توان به افزایش ۱۰۸درصدی مشارکت خیران کهگیلویه وبویراحمد در سال گذشته نسبت به سال پیش از آن اشاره کرد.

وی با بیان اینکه میزان تعهد خیران برای توسعه و بهبود فضای آموزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۹۸ ، ۱۰۴ میلیارد و ۴۵۷ میلیون ریال بود متذکر شد: این میزان در سال ۱۳۹۹ به ۲۱۷میلیارد و۶۷میلیون ریال رسید.

وی اظهار داشت: چنانچه در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد ۵۰ درصد و در مناطق روستایی و عشایری این استان نیز ۳۰ درصد هزینه ساخت، تعمیر و تجهیز فضاهای آموزشی از سوی مردم و نیکوکاران تأمین شود مابقی مبالغ را نیز اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان پرداخت خواهد کرد.

کرمی عنوان کرد: طرح ملی «آجر به آجر» از برنامه های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در زیر نظام فضا و تجهیزات آموزشی است.

وی اذعان داشت: مردم کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند در قالب این طرح و با مراجعه به سامانه ملی «مهر مدرسه» مدارس نیازمند حمایت استان را انتخاب و از کمترین مبلغ به میزان ۱۰۰ هزار ریال تا حد توان به ساخت و بازسازی فضاهای آموزشی کمک کنند.

کرمی گفت: میزان تجهیزات مورد نیاز هر کدام از مدارس کهگیلویه و بویراحمد در این سامانه ملی بارگذاری شده تا مردم استان نسبت به آن آگاهی لازم را کسب کنند.

وی بیان کرد: ۲ روش برای دریافت کمک های مردم کهگیلویه و بویراحمد در طرح «آجر به آجر» وجود دارد که شامل سامانه ملی «مهر مدرسه» و شماره گیری کد دستوری #۶۶۹۹*۶۶۵۵* از طریق گوشی تلفن همراه است.


وی خاطر نشان کرد: در این طرح زمینه مشارکت افراد خیر با هر سطح از توان مالی، در مدرسه‌سازی آغاز شده است.

مدینه صابری/خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: