« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۹
نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی:
نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تالار فرهنگ و هنر یاسوج بعد از 13 سال رها شده است گفت: زیبنده نیست در کنار رود زیبای بشار یک غول آهنی را به حال خودش رها کنند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از تسنیم، مهدی روشنفکر با اعلام این خبر اظهار داشت: تالار فرهنگ و‌ هنر یاسوج سال 87 کلنگ زنی شد و قرار بود 3 ساله به بهره برداری برسد.

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از مهمترین دلایل تعطیلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویراحمد می توان به بهانه چابک سازی ساختار اداری و کوچک تر شدن دستگاه‌های دولتی، اشاره کرد.

وی یادآور شد: تعطیل شدن و به صفر رسیدن نظارت بر کار آموزشگاه‌های آزاد هنری، فرهنگی و سینمایی شهرستان از نتایج تعطیلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویراحمد است.

وی با ابراز امیدواری نسبت به در دستور کار قرار گرفتن ایجاد و راه اندازی این اداره تصریح کرد: : استقرار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تازه تاسیس مارگون و احداث مجتمع فرهنگی و هنری با توجه به فقر و محرومیت منطقه و ایجاد شور نشاط جوانان و نوجوانان و هنرمندان ضروری است.

نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ایجاد فرهنگسرا با توجه به جمعیت بالای 30 هزار نفر شهر مادوان (حاشیه شهر یاسوج) باید از اولویتها باشد متذکر شد: ایجاد فرهنگسرا نقشی موثر برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی و انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این شهر دارد.

روشنفکر ادامه داد: حمایت فراگیر و تاثیرگذار از نویسندگان استان کهگیلویه و بویراحمد برای نشر آثار فاخر خود با توجه به عدم استطاعت و توانایی آنها برای نشر آثار ضروری است.

وی خاطر نشان کرد: حمایت بیشتر از نویسندگان استان برای تسهیل در خرید کتاب نیز از خواسته‌های هنرمندان استان از مقام عالی وزارت فرهنگ و ارشاد است.


مدینه صابری/خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: