« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از لزوم و ضرورت حذف نقاط حادثه خیز این استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از تسنیم؛ کیومرث حاجی‌زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: از بدو شروع به‌کار در استان عزم خود را برای اتمام برخی پروژه‌های مهم با پیشرفت فیزیکی مناسب جزم کرده است.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طرح تقاطع مهریان در سفر محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به استان کلنگ‌زنی شده است متذکر شد: اجرای این طرح نقشی موثر و اساسی در کاهش تصادفات دارد.

حاجی‌زاده گفت: تا به سرانجام رسیدن پروژه تقاطع غیر هم‌سطح مهریان، برای کاهش تصادفات یک تقاطع موقت با همکاری شهرداری، راه، شهرسازی، پلیس راه، و اداره حمل و نقل و راهداری در این محل به صورت تأمین هزینه مشارکتی بین دستگاه‌ها احداث می‌شود.

وی افزود: این پروژه به پیمانکار واگذار و عمده معارضات آن حل و فصل شده و نیازمند تأمین اعتبار لازم برای تسریع در روند اجرایی است.

این معاون استاندار بر لزوم زیباسازی ورودی شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد و اذعان داشت: زیباسازی ورودی شهرهای استان با توجه به پتانسیل گردشگری باید مورد توجه باشد.

وی افزود: زیباسازی ورودی شهر یاسوج مرکز استان از طرف شیراز و اصفهان با همکاری شهردای، راهداری و حوزه عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شروع شده ‌است.

مدینه صابری/خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: