« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵
مدیرکل کمیته امدادکهگیلویه و بویراحمد:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۲ درصد زکات جمع آوری شده در استان در سال گذشته، برای اجرای طرح‌های عمرانی عام المنفعه هزینه شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛ قباد مبشری با اعلام این خبر اظهار داشت: همچنین ۶۸ درصد زکات جمع آوری شده در کهگیلویه و بویراحمد نیز برای رسیدگی به امور محرومان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امدادکهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: دو میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال از زکات جمع آوری شده برای تهیه جهیزیه و ۱۶۰ میلیون ریال برای درمان هزینه شد.

مبشری افزود: ۴۵۵ میلیون ریال در زمینه تحصیل، ۳۹ میلیون ریال برای بازسازی و مرمت مسکن، ۶۲ میلیارد ریال برای کمک معیشت افراد نیازمند و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان و مابقی نیز در زمینه اجرای طرح‌های عمرانی هزینه شده است.

وی اظهار داشت: در سال گذشته ۱۷۰ میلیارد ریال زکات در کهگیلویه و بویراحمد جمع آوری شد که این مقدار شامل زکات واجب، مستحب، فطریه و کفارات بوده است.

مبشری تصریح کرد: این میزان زکات در ۳۲۸ روستای زکات دهنده و با مشارکت ۶۲۲ عامل، ۳۸ مبلغ و همکاری چهار هزار و ۷۰۰ نفر مؤدی در استان جمع آوری شده است.

مدینه صابری/خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: